coś strasznego z piętami

1. Data: 2004-09-13 09:57:52

Temat: coś strasznego z piętami
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Juz kiedyś o tym pisałam - były sugestie że to ostroga ale chyba nie. Od 8
miesięcy cholernie boli mnie jedna pięta, a dochodzi już też druga> Ostatnio
nie mogę prawie chodzić.
- mam 25 lat i jestem bardzo szczupła
- RTG bez zmian
- blokada nic nie dała
- fizykoterapia nic - (ultradź, jonizacja, laser)
- USG pokazało zgrubienie rozścięgna
- wkładki silikonowe nic nie dają, kliny trochę lepiej
- pięty mi ostatnio puchną i rwą nawet gdzy siedzę

Może ktoś ma jakąs sugestię???
please, już ledwo to wytrzymują

2. Data: 2004-09-13 12:47:27

Temat: Re: coś strasznego z piętami
Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś ma jakąs sugestię???
> please, już ledwo to wytrzymują

Może sprawa dotyczy obuwia?

pzdr
LN

3. Data: 2004-09-13 14:20:17

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sugestii nie mam,moze masz mala stopę i jestes chuda?
Ja mialam cos podobngo (ale nie w tym stopniu) przy wadze 43 kg i nr buta
35.
Nie tylko przy chodzeniu rowniez np przy lezeniu na wznak. U mnie samo
przeszlo.TMK

4. Data: 2004-09-13 18:06:56

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - USG pokazało zgrubienie rozścięgna
> - wkładki silikonowe nic nie dają, kliny trochę lepiej
> - pięty mi ostatnio puchną i rwą nawet gdzy siedzę

Ja mialam bardzo podbne objawy i lekarz mysla, ze to ostroga, dopiero po RTG
(bez zmian) stwierdzil, ze jednak nie, ale nie wie co to. Rowniez dostalam
zastrzyki (3 szt), skierowanie na ultradzwieki, jonoforeze, laser i
magnetoterapie. Nosze tzw podpietki - miekkie, w kazdych butach poza tymi,
ktore maja miekka wkladke. Kupujac nowe buty zawsze mam przy sobie podpietki
i natychmiast je wklejam. Tez przez jakis czas bolala mnie pieta nawet gdy
siedzialam lub lezalam, ale z czasem przeszlo.
Juz przywyklam do tego, ze bez podpietek w butach sie nie ruszam z domu -
mam wklejone na stale.
Mam nadzieje, ze Tobie tez minie bol.
Pozdrawiam serdecznie
Basiek co uporal sie z bolem piet.

5. Data: 2004-09-14 05:10:34

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim! Będę próbować!
gagatka

Palenie marihuany a ciąża
Czym wzmocnic zyly?
pytanie o detreomycyne - stosowanie do nosa ! ?
Wypadnie wlosow - Pomocy !!!
wypadanie wlosow - pomocy