coś ważnego

1. Data: 2004-08-23 09:42:07

Temat: Re: coś ważnego
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-20 21:45,Użytkownik misia ziewnął szeroko i rzekł:

> Mam zamiar zrzucic troche kilo no ale mam nie za dużo czasu mam zamiar zrzucić
> je do 9 wrzesnia.Mam 62kg ale nie załadnie wyglądam w mojej ulubionej
> spódniczce.Nad brzuchem pracuje i mysle że chociaż troche go zmienie no ale
> nogi.niestety rowerek odpada.Misia

Pływanie :) Ach, i to niebiańskie poczucie relaksu, kiedy po
wyczerpującej godzinie szaleństw w basenie stoisz pod ciepłym
prysznicem. Bosko! Polecam!
Świetnie robi na brzuch, na mięśnie skośne szczególnie, kształtuje
sylwetkę. Wystarczy przyjrzeć się olimpijkom. Ramiona co prawda mają
mocno zbudowane, ale jakie mają uda! Poezja! Szczuplutkie, zgrabne, mój
niedościgniony ideał, który jednak ścigam.

Krusz.
basenowa

--
Kruszyna