cos wykwintnego?

1. Data: 2003-03-13 07:40:26

Temat: cos wykwintnego?
Od: y...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

czesc

w najblizasza sobote szykuje imprezke na kilka osob. I od tygodnia mysle nad
menu, juz wymyslilam czesc slodka, ale mysle intensywnie o czyms konkretnym. Z
jednej stony mysle o czyms zimnym, zeby postawic na stol i przez caly wieczor
moglo tam stac (salatki, sledzie?), a z drugiej strony o czyms cieplym, ale
jednogrankowym np. lasagne, czy canneloni, ale szukam czego bardziej
wyszukanego... i niezbyt czasochlonnego :-)
Nie moge sie zdecydowac, ktora wersja lepsza.
Macie jakies pomysly?

Agnieszka

1. Data: 2003-03-13 11:44:11

Temat: Re: cos wykwintnego?
Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

y...@a...pl wrote:
> [...]
> wyszukanego... i niezbyt czasochlonnego :-)
> Nie moge sie zdecydowac, ktora wersja lepsza.

Jesli lubisz ostre rzeczy, to mam pare przepisow (sprawdzonych) z kuchni
Tajskiej. Jak na mnie PYCHA! Ale trzeba wziac pod uwage 3 sprawy:
Musialabys sie udac do Asian Foods po komponety i do supermarketu po
duza ilosc wody mineralnej, lub sokow... ;), no i na koniec
najprzykrzejsze: troche to kosztuje... :( (ale warto).

Jesli Cie to interesuje, daj info na priv, bo nie wiem kiedy zajze na
grupe, a o przyjsciu maila komp mnie sam informuje.

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-03-13 15:50:51

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

y...@a...pl wrote:

> [...]
> czego bardziej wyszukanego... i niezbyt czasochlonnego :-)
> Nie moge sie zdecydowac, ktora wersja lepsza.

Proste i wykwintne:
Cykoria pokrajana na cwiartki z wycietym wnetrzem, poukladana na talerzyku
jak platki stokrotki. W srodku sos: ser typu rokford (rokpol, lazur, ja
uzywam Blue Danish - Rosenberg) o intensywnym smaku, rozgnieciony i
wymieszany z jogurtem lub smietana. Kawalki cykorii macza sie w tym sosie,
spozywa i popija czerwonym, wytrawnym winkiem ;-)

Pozdrawiam,

Nik

Krysiom i Bożenkom!!!
sos chrzanowy