cos z nosem

1. Data: 2002-11-26 15:03:13

Temat: cos z nosem
Od: "Ela" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Mam jakis problem z nosem, ale nie wiem
czy sie martwic czy tez nie. Od mniej wiecej pol roku
mam zapchany nos, ale co ciekawe nie mam w ogole kataru.
W miare normalnie oddycham przez nos ale czuje ze jest
tam jakas blokada. Jesli ktos wie co to jest lub jaka moze byc tego
przyczyna to prosze o info. Ewentualnie do jakiego lekarza sie udac.
..:Ela:..

2. Data: 2002-11-26 20:26:05

Temat: Re: cos z nosem
Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Nov 2002 16:03:13 +0100, Ela <e...@p...pl> wrote:
> [...]
> tam jakas blokada. Jesli ktos wie co to jest lub jaka moze byc tego
> przyczyna to prosze o info. Ewentualnie do jakiego lekarza sie udac.
może polip ?
living_english_structure

Czy to może być gronkowiec?
skurcze w nocy