crispy-and-sticky-chicken-thighs-with-squashed-new-potatoes-and-tomatoes

1. Data: 2008-10-17 11:29:41

Temat: crispy-and-sticky-chicken-thighs-with-squashed-new-potatoes-and-tomatoes
Od: "Marek (UK)" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,
prosty przepis miejscowego guru telewizyjnego, Jamie
Olivera. Bardzo lubie jego programy, troche w stylu naszego
Maklowicza, z tym, ze on mniej jezdzi po swiecie, raczej pokazuje jak
mozna we wlasnym przydomowym ogrodku wychodowac przerozne warzywa i
potem je spozytkowac. przepis z programu 'Jamie at home':
http://www.channel4.com/food/on-tv/jamie-oliver/jami
e-at-home/
oryginalny przepis jest tu:
http://www.foodnetwork.com/recipes/jamie-oliver/cris
py-and-sticky-chicken-thighs-with-squashed-new-potat
oes-and-tomatoes-recipe/index.html

skladniki:
* mlode (albo po prostu małe), oskrobane ziemniaki (ja gotuje w
calosci, potem zdejmuje skorke)
* gorne czesci udek z kurczaka, wycinamy kości i dzielimy kazdy
plat na trzy czesci
* Oliwa
* sól, pieprz
* male pomidorki (koktailowe, mogą być roznokolorowe)
* 1 pęczek swiezego oregano,
* ocet winny
ziemniaki obgotowac (20 minut) na koniec wrzucic na chwile pomidorki do
wody, zeby latwo bylo zdjac skorke.
mieso opieprzyc, lekko osolic, obsmazyc na ostrym ogniu, na
poczatek skorą do dolu, potem przewrocic.
z listkow oregano, pieprzu, oliwy i octu utrzec w mozdzierzu sos
(szczerze mowiac robie to w blenderze). jak akurat nie mam swiezego
oregano uzywam innych ziol - swiezej bazylii + pare listkow: szałwii,
majeranku, kolendry, rozmarynu... czasem efekt koncowy bywa
niespodzianka)

ziemniaki, pomidorki, mieso wrzucic do naczynia do zapiekania i polac
sosem, wymierzac delikatnie i calosc zapiec w 200C ok. 40 minut, albo
do momentu az bedzie mialo zlotobrazowy kolor.
podawac z salata - najlepiej mieszaną. fotki:
http://www.emwu.friko.pl/potrawy/kurczak2.jpg
http://www.emwu.friko.pl/potrawy/kurczak1.jpg
Marek
Kalorie to takie zwierzaczki, co przez noc zwężają wszystkie sukienki.

2. Data: 2008-10-17 14:12:29

Od: Tomek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek (UK) pisze:
> [...]
> do momentu az bedzie mialo zlotobrazowy kolor.
> podawac z salata - najlepiej mieszaną. fotki:

chłopczyku ze zmywaka, tu piszemy po polsku :)
co już zapomniałeś polskich liter,
dwa tygodnie na zmywaku a już Anglik :)
az

3. Data: 2008-10-17 15:11:24

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <""PIASÓCKI\"@ , , ,WKÓRVVIAJ.PL"> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze:

> chłopczyku ze zmywaka, tu piszemy po polsku :)
> co już zapomniałeś polskich liter,
> dwa tygodnie na zmywaku a już Anglik :)
> az

nie cytuj go to jest TROL!!!

4. Data: 2008-10-17 15:16:43

Od: "Marek (UK)" <n...@u...na.newsach> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Tomek
Fri, 17 Oct 2008 16:12:29 +0200 w <news:gda6g9$4h7$2@news.onet.pl>
napisałeś:

> chłopczyku ze zmywaka, tu piszemy po polsku :)

niewazne w jakim jezyku, wazne, zeby miec CO napisac. u ciebie z tym
kiepsko. poza malo wyszukanymi probami obrazenia rozmowcy - nie
potrafisz sklecic zdania zwiazanego z tematem wątku.
acha, jeszcze ktos ci podpowiedzial skrot 'NTG', co wypelnia znaczna
część twoich 'wypowiedzi'.

(chyba zmniejsze w scorefile premie za odpisywanie na moje posty, bo
naiwnie zakladalem, ze moge oczekiwac merytorycznych odpowiedzi...)
Marek
- Trzy najpopularniejsze słowa na Świecie?
- Made in China

5. Data: 2008-10-17 15:20:43

Od: "! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI !" <""PIASÓCKI\"@ , , ,WKÓRVVIAJ.PL"> szukaj wiadomości tego autora

Marek (UK) pisze:

> naiwnie zakladalem, ze moge oczekiwac merytorycznych odpowiedzi...)

Marek tfój pracodafca naiwnie zakładał rze potrafisz fcelować brudnym
talerzem do ómywalki i jak widac naiwnyh nie siejom

6. Data: 2008-10-17 15:59:40

Od: mAri00SH BMW <m...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI ! > pisze:

> Marek tfój pracodafca naiwnie zakładał rze potrafisz fcelować brudnym
> talerzem do ómywalki i jak widac naiwnyh nie siejom
hehe, megarótfl

7. Data: 2008-10-17 17:17:01

Od: "Mariusz" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.emwu.friko.pl/potrawy/kurczak2.jpg
> http://www.emwu.friko.pl/potrawy/kurczak1.jpg
> --
> Pozdrawiam,
> Marek

Mi sie podoba.

Pewnie niedlugo sprobuje, bo akurat szukalem pomyslu na cos szybkiego z
drobiu.
A fotki to dobra rzecz. Od razu widac jak ma wygladac, a wyglada smakowicie.

Pozdrowienia
Mariusz

Łosoś w galaretce?? - przepis
Jaki wybrać blender???
jagnięcina
Decor
Kuchnia elektryczna do zabudowy - jaką kupić?