cross-cultural research

1. Data: 2003-05-21 16:55:48

Temat: cross-cultural research
Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,
I would like to invite You to take part in my cross-cultural research about
human personality. It's really easy - I will ask You only to fill in 3
surveys located on the web
site (You will find there all the necessary detailes).
www.gobelin.pl/mm/
It won't take You more than 20 minutes.
I should be most grateful if You would help me with my study by filling in
all of these questionnaires. THANK YOU!

Best regards
Marta Molek

m...@o...pl

1. Data: 2003-05-21 17:49:52

Temat: Re: cross-cultural research
Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-21 użytkownik Marta napisał :

> [...]
> I should be most grateful if You would help me with my study by
> filling in all of these questionnaires. THANK YOU!

Swietna robota.
A jakas strona z opisem badania jest?
Pozdrawiam.
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-21 19:49:26

Od: "kjak" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

Marta zapomniałaś już mowy ojczystej ? :)
Przypominam: Jeszcze jesteśmy w POLSCE, no nie wieadomo jak długo, ale
dzisiaj jestem pewna że jesteśmy.

Pozdrawiam serdecznie
kjak

1. Data: 2003-05-21 22:42:46

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zapomniałam mowy ojczystej - jak widać, ale podstawowe wymagania przy
prowadzeniu badan w paradygmacie psychologi miedzykulturowej sprawiaja, że
musze przeprowadzic je w jezyku angielskim - takze wsrod Polakow. Z tego
powodu zamiescilam ogloszenie po angielsku - zaoszczedzam chyba w ten sposob
czas osob nie znajacych angielskiego, nie uwazasz?
A do brania udzialu w badaniu serdecznie zapraszam - wszystkie informacje
dodatkowe mozna znalezc na srtonie badania (www.gobelin.pl/mm/)

pzdr
Marta

1. Data: 2003-05-22 01:52:33

Od: "kjak" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sposob
> czas osob nie znajacych angielskiego, nie uwazasz?

Nie, nie uważam. Wątpie aby ktoś wyłącznie anglojęzyczny czytał polską grupę
dyskusyjną a jeśli ogłoszenie napisałabyś po polsku z dołączoną uwagą, że
badanie jest w języku angielskim tutejsi bywalcy raczej by to sqmali i nie
znając języka na tą stronę by nie wchodzili.
Przepraszam, trochę się czepiam ale coraz bardziej takie rzeczy mnie
denerwują.

1. Data: 2003-05-22 06:42:15

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-22 użytkownik Marta napisał :

> [...]
> nie uwazasz? A do brania udzialu w badaniu serdecznie zapraszam -
> wszystkie informacje dodatkowe mozna znalezc na srtonie badania

Hihi dobry pomysl badanie na stronie sklepu dla milosnikow robotek
recznych ;)
A anglojezycznosc rozumiem. Skoro maja test wypelniac ludziska z innych
krajow a masz porownywac otrzymane wyniki i nie chce ci sie
standaryzowac i normalizowac kwestionariusza to podjelas madra decyzje.
A stwierdzenia wzielas tez z innych testow czy sama wszystko ukladalas?
zielsko

1. Data: 2003-05-22 12:11:13

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

milosnicy robotek recznych okazuje sie, ze sa tez milosnikami biednych
studentow - i udostepniaja swoj serwer za darmo - co jezt rzecza nie do
odrzucenia.... ot co!
A co do testow - to w czesci moja robota, a w czesci zespolu naukowego z
ktorym wspolpracuje - wszyscy badamy podobne zjawiska. Jezeli Cie to
interesuje to polecam czasopismo "Psychologia Jakości Zycia" - wydawane
przez zespol swps'owskich profesorow i studentow.

pzdr Marta

dot. nieporozumienia.
nudno :)
Pedagog - biegły sądowy.