cukier - prosba o opinie

11. Data: 2004-02-25 12:36:32

Temat: Re: cukier - prosba o opinie
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <j...@s...net> napisał w wiadomości
news:1ipjq363qita6$.9yra9a8i9zbv$.dlg@40tude.net...

> Niestety, marne to pocieszenie, bo, jak wiemy, nie na każdego dieta wpływa
> tak samo. Ja po "cukrze" tyję błyskawicznie.

Ja nie tyję, za to mam zawroty głowy, mdłości i świąd skóry.
Przy badaniu cukru z tym testem glukozowym, myślałam że się przekręcę po
podaniu glukozy.
Tak mie swędziało że spędziłam upojne pół godzin w przychodnianej toalecie
drapiąc się prawie do krwi o czym się dało.
Wcześnie nie wyobrażałam sobie, że coś może tak swędzieć.
Natomiast moja sąsiadka po wypiciu glukozy (taki sam test) wyszła na
korytarz przycupnęła na ławeczce i usnęła tak mocno, że musieli jej szukać i
dobudzać siłą jak nadszedł czas pobrania krwi. :-)
O dziwo wyniki miałyśmy normalne.

Sowa

12. Data: 2004-02-25 13:28:50

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 25 Feb 2004 13:36:32 +0100, na pl.misc.dieta, Sowa napisał(a):

> (...) i świąd skóry.

Mówisz, że skóra może swędzieć właśnie przy wysokim poziomie glukozy ? Czy
można to przełozyć jakoś na "jem dużo węglowodanów, swędzi mnie skóra" ???
Pytam, bo też mi się to zdarza, z tym, że źródła problemu szukałam w
suchości skóry... A może jej suchość jest nie jedyną tego przyczyną ?

--
Eva Sheers

13. Data: 2004-02-25 14:09:13

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pytam, bo też mi się to zdarza, z tym, że źródła problemu szukałam w
> suchości skóry... A może jej suchość jest nie jedyną tego przyczyną ?

Nie mam pojęcia.
Po prostu piszę jak mam.
Jak się najem słodyczy (głównie obserwuję to po słodyczach typu ciasta z
kremem, czekolada) - to swędzi mnie twarz, mam zawroty głowy, po jakimś
czasie zaczynają się mdłości, trzęsienie się rąk i okropny głód.
Myslałam że to objawy uczulenia na jakiś zawarty w ich składnik.
Ale po tym teście swędziało mnie dosłowne wszystko, aż się płakać chciało a
dają tam czystą glukozę.

Nigdy natomiast nie miałam takich sensacji po owocach, choć w sezonie na
winogrona, napawde potrafię z nimi przesadzić.

Sowa

Paleo Diet
MM - IG kaszy mannej na mleku i budyniu
syrop klonowy