cukier puder - przechowywanie (grudy)

1. Data: 2004-04-01 06:59:59

Temat: cukier puder - przechowywanie (grudy)
Od: "Crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zastanawiam sie nad problemem (jak w temacie) jak opakowac, w jakich
warunkach przetrzymywac przez dluzszy czas cukier puder zeby sie nie
powstala z niego jedna wielka bryla...
Jezeli proces powstawania grud jest nieunikniony to co zrobic zeby go
maksymalnie opoznic ?
Z gory dzieki
Pozdrawiam
Crik

1. Data: 2004-04-01 07:27:26

Temat: Re: cukier puder - przechowywanie (grudy)
Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crik" <c r i k @ w p . p l> napisał w wiadomości
> [...]
> powstala z niego jedna wielka bryla...
> Jezeli proces powstawania grud jest nieunikniony to co zrobic zeby go

A skąd masz taki staroświecki problem? Obecnie do cukru pudru dodają cosik
(jakieś E-ileś tam) i to się nazywa substancja przeciw zbrylująca czy jakoś
tak i ten cukier się nie zbryla.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-04-01 07:38:52

Od: "Crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd masz taki staroświecki problem? Obecnie do cukru pudru dodają cosik
> (jakieś E-ileś tam) i to się nazywa substancja przeciw zbrylująca czy
jakoś
> tak i ten cukier się nie zbryla.

moze dodaja za malo ;-)
u mnie od zawsze jest ten problem ...

1. Data: 2004-04-01 18:26:48

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Crik" <c r i k @ w p . p l> skrev i meddelandet

> u mnie od zawsze jest ten problem ...

Moze masz duza wilgoc albo przechowywujesz cukier w nieodpowiednim
miejscu?

magda

1. Data: 2004-04-02 10:33:39

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powstala z niego jedna wielka bryla...
> Jezeli proces powstawania grud jest nieunikniony to co zrobic zeby go

Witam!
Wrzuć do pojemnika z cukrem pudrem garć ryżu winiętą w gazę. Ja dodaję kilka
ziaren ryżu do solniczki. Ryż pochłania wilgoć.
pzdr.

1. Data: 2004-04-05 08:16:06

Od: "Crik" <c r i k @ w p . p l> szukaj wiadomości tego autora

> Wrzuć do pojemnika z cukrem pudrem garć ryżu winiętą w gazę. Ja dodaję
kilka
> ziaren ryżu do solniczki. Ryż pochłania wilgoć.
> pzdr.

Dzieki serdeczne
O to wlasnie chodzilo

Grzybówka - Polmos Białystok
śnieżne grzyby?
czy ktos zna ten sklep internetowy z jedzonkiem?
nowy sklep dla smakoszy w wwie:)
tefal ingenio