Pieczen cieleca - pytanie

1. Data: 2004-04-01 09:22:57

Temat: Pieczen cieleca - pytanie
Od: Maria <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bardzo prosze o przepis na pieczen z cieleciny. Chcialabym czesc zjesc
na cieplo, a pozniej na zimno, do chleba.
Na ogol piszecie o pieczeniu schabu, ale ja niestety jestem uczulona na
wieprzowine. Bardzo prosze o w miare dokladne wskazowki.

Dziekuje i serdecznie pozdrawiam
Maria

1. Data: 2004-04-01 18:22:13

Temat: Re: Pieczen cieleca - pytanie
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosze o przepis na pieczen z cieleciny. Chcialabym czesc zjesc
> na cieplo, a pozniej na zimno, do chleba.

znalazlam cos takiego:
http://www.mniammniam.pl/pu.php?p=1546
http://www.mniammniam.pl/pu.php?p=2144

Obie to pieczenie, jednak osobiscie zadnej nie jadlam.W ogóle możesz w
wyszukiwarkę MniamMniam wrzucić "cielęcina" i/lub "pieczeń" a wyskoczy
trochę przepisów.

Sasannka

PS. http://partner.wec.com.pl - Program Partnerski dla eleganckich
http://Przyjaciele.MniamMniam.pl - Program Partnerski dla smakoszy

1. Data: 2004-04-02 06:24:51

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Ja robię tak:
Z cielęciny nie usuwam żadnych żyłek i błonek, bo lubię je w postaci rozklejonej
po uduszeniu... ale są różne szkoły...Następnie wkładam ją do mocno osolonego
wrzątku i gdy woda ponownie się zagotuje, wyjmuję.
Na patelni rozgrzewam masło lub plantę i obsmażam ze wszystkich stron na złoty
kolor. Potem przekładam do garnka dostosowanego do ilości mięsa /w garnku
przedtem rozpuściłam masło lub plantę/, trochę solę, do sosu wrzucam 2-3 ząbki
czosnku pokrojone na 2-3 części, dolewam 3 łyżki wody, przykrywam szczelną
pokrywką i czekam na efekt. Na maśle jest delikatniejsza, na plancie ostrzejsza.
Gdy garnek jest za duży, to sos rozlewa się po dnie zamiast "topić" mięso.
Jemy na ciepło i na zimno ... a galaretka palce lizać...
Smacznego, Marianka...

cukier puder - przechowywanie (grudy)
Grzybówka - Polmos Białystok
śnieżne grzyby?
czy ktos zna ten sklep internetowy z jedzonkiem?
nowy sklep dla smakoszy w wwie:)