cukrzyca u czterolatka

1. Data: 2003-02-27 13:48:26

Temat: cukrzyca u czterolatka
Od: "AGI" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś ma jakieś informacje na temat cukrzycy u dzieci, to bardzo proszę
o przekazanie.
Dzięki.

Ciocia

2. Data: 2003-02-27 14:36:26

Temat: Re: cukrzyca u czterolatka
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 14:48:26 +0100, "AGI" <a...@w...pl> wrote:

>Je?li kto? ma jakie? informacje na temat cukrzycy u dzieci, to bardzo prosz?
>o przekazanie.

Jest to temat na kilka grubych ksiazek.

Leczenie : insulina (jako lek podstawowy-w okreslonych przypadkach z
dodatkiem innych lekow ) albo przeszczep komorek trzustki.

Im lepiej kontrolowane poziomy cukru - tym lepsze szanse na dlugie i
(prawie) zdrowe zycie.

Pozdrawiam

dradam

3. Data: 2003-02-27 20:33:10

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczenie cukrzycy polega na dawaniu insuliny(pod skórnie) o określonych
porach. Niedawno jednak pojawiły się pompy insulinowe.Jest to mały przyrząd
ktory jest znacznie precyzyjniejszy od penów. Kosztuje jednak 18 tys.
złotych i mało kogo na to stać. Trzeba robić także pomiary cukru we krwi i
obliczać jedzenie na tak zwane "wymienniki". Np. 25 g chleba to jeden
wymiennik, itp.
Sama choruje na cukrzyce od drugiego roku życia, więc jesli chcesz
dowiedzieć się czegoś więcej to napisz na prywatnego maila:

p...@p...onet.pl

Pozdrawiam

Kasia

4. Data: 2003-02-28 06:35:27

Od: "AGI" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leczenie : insulina (jako lek podstawowy-w okreslonych przypadkach z
> dodatkiem innych lekow ) albo przeszczep komorek trzustki.

Chodzi o mojego bratanka. Dostaje insuline juz od roku. Jakie sa szanse na
przeszczep? Moze wiesz cos wiecej na ten temat?
Dzieki
AGI

5. Data: 2003-02-28 23:11:17

Od: " minkapinka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przyrząd
> ktory jest znacznie precyzyjniejszy od penów. Kosztuje jednak 18 tys.

Mam w rodzinie osobę chorą na cukrzycę i posiadającą pompę. Pompa kosztowała
ok. 8 tys. zł, a 6 tyś. zrefundowała "Chora Kasa".
Z tego co wiem, dosyć drogie są igły do tej pompy, ale użytkownik i jego
mama są bardzo zadowoleni.

Kasia

6. Data: 2003-03-01 08:20:43

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Feb 2003 07:35:27 +0100, "AGI" <a...@w...pl> wrote:

>Chodzi o mojego bratanka. Dostaje insuline juz od roku. Jakie sa szanse na
>przeszczep? Moze wiesz cos wiecej na ten temat?

Kieruje swoich pacjentow na przeszczepy. Ale doroslych. Jak na razie
nie slyszalem, zeby przeszczepiano dzieciom ( z pewnych wzgledow nawet
nie wydaje mi sie to mozliwe).

Pozdrawiam

dradam

problemy z przyswajaniem zelaza---pomocy!!!
Helicobacter Pylori
Kichanie od nawilżacza
prośba o prztłumaczenie
Przeciwciala tarczycowe