cwiczenia na poprawe widzenia

1. Data: 2005-03-10 19:31:05

Temat: cwiczenia na poprawe widzenia
Od: "Mike_T" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Planuje kupic ksiazke poswiecona cwiczeniu na poprawe widzenia. Niestety,
pozycji o tej tematyce jest dosc wiele. Przegladalem rozne ksiazki i wydaje
mi sie, ze "Lepszy wzrok bez okularow metoda Batesa" H. Batesa jest dosc
dobra. Ca o tym sadzicie?

2. Data: 2005-03-10 19:40:08

Temat: Re: cwiczenia na poprawe widzenia
Od: "nextor" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mike_T" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wydaje
> mi sie, ze "Lepszy wzrok bez okularow metoda Batesa" H. Batesa jest dosc

Polecam sekcję "Metody naturalne" pod adresem http://www.oko.info.pl
Radzę jednak nie przeceniać metod naturalnych.

3. Data: 2005-03-11 13:52:28

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wydaje
> mi sie, ze "Lepszy wzrok bez okularow metoda Batesa" H. Batesa jest dosc

Mam ksiażkę tego autora pt. "Naturalne leczenie wzroku bez okularów"
http://www.mareno.pl/ksiazka.php?isbn=83-86757-77-9
i mogę powiedzieć, że dowiedziałem się z niej wiele, łącznie ze sposobami
ćwiczeń wzroku.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

wynik angiografii fluoresceinowej!!!!! proszę o konsultację
dołek:(
prośba o info
Ambrosol
Gdzie wycenić uszczerbek na zdrowiu w Krakowie?