cykas

1. Data: 2007-04-27 19:37:45

Temat: cykas
Od: "kryluta" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Witam

Proszę o radę- co dalej?
w styczniu na wyprzedaży kupiłam suchą zmarnowaną bulwę cykasa. I wczoraj
zobaczyłam 2 piękne liście wychodzące z tej bulwy- jestem niezmiernie
szczęśliwa! Tylko co dalej wystawić na balkon- do słońca? Czy zraszać? Nie
znalazłam zbyt wiele na ten temat. Ale jestem zachwycona, bo nigdy nie było
mnie stać na zakup "gotowej" rośliny
Pozdrawiam

=KryLuTa=

2. Data: 2007-04-28 06:29:09

Temat: Re: cykas
Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kryluta pisze:
>Witam

> Proszę o radę- co dalej?

Nie pisać w sygnaturce!

> [...]
>zobaczyłam 2 piękne liście wychodzące z tej bulwy- jestem niezmiernie
>szczęśliwa! Tylko co dalej wystawić na balkon- do słońca? Czy zraszać?

Cycas lubi świeże powietrze. Latem najlepiej jest mu na zewnątrz.
Tylko jeśli balkon jest słoneczny to radziłbym go trochę cieniować.
I jeszcze jedno ja z wystawieniem swojego na zewnątrz czekam aż
skończą sie groźby przymrozków, żeby nie nosić go tam i z powrotem.

http://www.kwiatyok.fora.pl/

Jakie macie opinie o kosiarkach Partner i Stiga?
Kilka pytań się zebrało
Zrzaszacze w ogrodzie
grusza słabo rośnie
Czosnek