cynamonowy płyn do kąpieli Avon ?

1. Data: 2005-02-02 22:18:19

Temat: cynamonowy płyn do kąpieli Avon ?
Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś miał okazję wypróbować, jak pachnie?

1. Data: 2005-02-03 06:29:54

Temat: Re: cynamonowy płyn do kąpieli Avon ?
Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka w aktach news:ctrjr4$gt1$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a) co
następuje:
> Ktoś miał okazję wypróbować, jak pachnie?

Pachnie jak cynamon, fajny ładnie sie pieni

--
"...Kiss me like the child of the revolution..."
Wytnij TROLLA z adresu ;)

1. Data: 2005-02-03 07:01:13

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka wrote:
> Ktoś miał okazję wypróbować, jak pachnie?

Słodki, cynamonkowy, nieco sztucznawy. Tzn. mam jeszcze mydełko
glicerynowe cynamonowe i ono pachnie zdecydowanie bardziej cynamonowo.

--
Fortuna to niestała dziwka.
/Konował/

1. Data: 2005-02-03 09:20:04

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:CxjMd.28089$2e4.4862@news.chello.at,
niejaki(a): Arcole z adresu <u...@T...onet.pl> napisał(a):

> Pachnie jak cynamon, fajny ładnie sie pieni

Nie uważasz zapachu za sztuczny? Zależy mi na czymś co faktycznie pachnie
cynamonem, a nie próbuje go tylko udawać....

1. Data: 2005-02-03 15:15:19

Od: "Anita" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaczka" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> Ktoś miał okazję wypróbować, jak pachnie?

zgdazam sie....dosc sztuczny....ja skusilam sie bo myslalam, ze faktycznie
pachnie moim ulubionym cynamonem...ale raczej nie...
A.

1. Data: 2005-02-03 17:37:03

Od: "ilonka" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie wyszłam z kąpieli w tym własnie płynie . Szczerze mówiac nie pachnie
za bardzo jak cynamon. Wolalam poprzedni który mialam z tej samej serii -
żurawinowy .

1. Data: 2005-02-04 08:35:52

Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka wrote:

> Nie uważasz zapachu za sztuczny? Zależy mi na czymś co faktycznie pachnie
> cynamonem, a nie próbuje go tylko udawać....

To kup mydełko glicerynowe jabłko + cynamon, dostępne
http://www.mydelniczka.com -- bardzo polecam! Naprawdę pysznie pachnie
cynamonem. Mają też cynamonową sól do kąpieli, właśnie zamówiłam, ale
coś mi w środku podpowiada, że sól będzie miała zapaszek... no, taki
solny bardziej, niż cynamonowy. Jak dostanę to się wypowiem, czy warto
było kupować. =]

--
Fortuna to niestała dziwka.
/Konował/

1. Data: 2005-02-05 10:33:04

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka napisał(a):
> Ktoś miał okazję wypróbować, jak pachnie?

Według mnie w ogóle nie pachnie cynamonowo, tylko jabłkowo. Ja byłam
zawiedziona.
efka

balsam mocno nawilzajacy szukam
poprosze o nazwe