czachy cd. - teraz czapki i kaptury

41. Data: 2008-10-01 10:42:33

Temat: Re: czachy cd. - teraz czapki i kaptury
Od: MiT <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-09-29 15:27, krys napisał (a)::

> Tyle, że inspektor budowlany jest _w pracy_ zarówno w biurze, jak i w
> błocie po kolana. Tymczasem jakoś nie dał rady wyciągnąć wniosku,że
> warto byłoby założyć gumofilce. Dobry korporacyjny szlif.

Widzę, że Lakierkowiec nieźle awansował. Od człowieka szkolącego
monterów, poprzez nadzór na inspektora. Wielka jest potęga usenetu.
Na szczęście dla ludzkości nim nie jest ;).

BTW Inspektorzy nadzoru mają zwykle w baraku 2-3 pary obuwia i 2-3
wersje stroju. W zależności czy mają spotkania czy wychodzą na budowę
stroją się odpowiednio do okazji.

MiT

42. Data: 2008-10-01 10:54:49

Od: MiT <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-09-29 16:50, Harun al Rashid napisał (a)::

> Uczeń jest_w_pracy na lekcji, na wycieczce w Jarze Raduni i wychodząc do
> opery ze szkołą.
> Oczekuję od niego, że ubierze się odpowiednio w każdym
> przypadku. Panienki w szpileczkach muszą założyć solidne butki, bo nie
> pójdą na wycieczkę a na pasowaniu pierwszaka starsze klasy maja być na
> galowo.
Ale czy do tego trzeba zapisywać w regulaminie szkoły jaki strój na jaką
okazję. Czy wystarczy nauczyć dzieci myśleć? Według mnie to drugie. Co
najwyżej trzeba im czasem podpowiedzieć.
Tworzenie regulaminu jest prostsze niż uczenie myślenia i szacunku do
nauczyciela czy szkoły jako instytucji. Ale jak zasypiemy uczniów
punktami regulaminu, to za 10 lat może się okazać, że na wycieczkę w
Jarze Raduni ubierze się odpowiednio. Ale na wycieczkę w Góry Stołowe
już nie, bo regulamin nic nie mówi o wycieczce w góry stołowe.

> Widać rzeczony inspektor chodził do szkoły, gdzie zabierano do
> opery w obszarpanych swetrach a na ubranie codzienne nikt nie zwracał
> uwagi. Jak się pierwszy raz spotkał z kodem ubraniowym w dorosłym życiu,
> to nic dziwnego, że przesadza. (do pierwszych przemoczonych butów, nikt
> nie jest aż tak głupi)
Nie inspektor, ale nie ważne. I nie spotkał pierwszy raz z kodem, ale
miał wpajane przez całe życie, że ubiór jest określony regulaminem. I
zatracił zdolność adaptacji. Regulamin rządzi.

Kody ubraniowe są bezsensu. Zwłaszcza te spisane. Człowiek nauczony
myślenia sam odpowiednio się ubierze. Czy to na spotkanie z klientem na
odpowiednim szczeblu czy na wyjście do opery. A człowieka nauczonego
przestrzegać regulaminów nie nauczą samodzielnego myślenia nawet
dziesiąte przemoczone buty.

MiT

43. Data: 2008-10-01 11:44:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MiT napisał(a):

> Widzę, że Lakierkowiec nieźle awansował. Od człowieka szkolącego
> monterów, poprzez nadzór na inspektora.

Ale co za roznica, wszak Lakierkowiec to symbol, tak jak blondynka.
Przynajmniej dla mła.

Justyna
GG 6756000

44. Data: 2008-10-01 19:14:18

Od: MiT <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-10-01 13:44, krys napisał (a)::

> Ale co za roznica, wszak Lakierkowiec to symbol, tak jak blondynka.
> Przynajmniej dla mła.

Nienolus. Dałem o jednego emota za mało :)

MiT

odrabianie lekcji
Tatusiowe "Last minute"
[press] Religia po raz n-ty + 1