czapka dla Kota!

1. Data: 2005-02-10 21:05:05

Temat: czapka dla Kota!
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Kocie!
Jestes tu gdzies? Znalazlam Ci czapke!

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=60279&PhotoID=550622

Sciskam,

Joe

1. Data: 2005-02-10 21:54:31

Temat: Re: czapka dla Kota!
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joe" <a écrit dans le message de news:
> Hej Kocie!
> Jestes tu gdzies? Znalazlam Ci czapke!

Kot najpewniej teraz bardzo duzo czasu poswieca na opieke nad nowo
narodzonym kociatkiem ale pewnikiem nalog da znac o sobie wkrotce hihihih
:))
Pozdrawiam rodzinke kociaczkow :)))
Pusia zakawowana od rana i (nie do rymu) wieczorem

1. Data: 2005-02-11 09:31:51

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Joe wrote:
> Hej Kocie!
> Jestes tu gdzies? Znalazlam Ci czapke!
>
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=60279&PhotoID=550622

No super, dzieki ;) Z cala pewnoscia sobie zrobie ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-11 09:33:31

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Pusia wrote:

> [...]
> :))
> Pozdrawiam rodzinke kociaczkow :)))
> Pusia zakawowana od rana i (nie do rymu) wieczorem

Dziekujemy bardzo !! Kociatko dosc malo absorbujace, je i spi, malo
placze, aczkolwiek rzeczywiscie czas jakos dziwnie misie skrocil ;)
Robie setki rzeczy, a nic nie zrobione... Jestem w trakcie dwoch
robotek, ciagle tej samej bluzki dla siebie i kombinezonu z krotkimi
rekawami i nogawkami dla dzidzi, to pewnie szybciej skoncze ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

[trochę OT] Agnieszka Pogorzelska - szukam kontaktu
(szydełko) prośba
[druty]szukam natchnienia
xxx szukam wzorów
szydelko-abazur,prosba