czekolada bez cukry MM

1. Data: 2005-01-10 20:23:50

Temat: czekolada bez cukry MM
Od: "Mootant" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W supermarketach dostepne sa od jakiegos czasu czekolady bez cukry (slodzone
slodzikiem).

Takowe sa zgodnie z MM (chociazby nie mialy 70% kakao) ????

pozd.

2. Data: 2005-01-11 09:05:47

Temat: Re: czekolada bez cukry MM
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mootant" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Takowe sa zgodnie z MM (chociazby nie mialy 70% kakao) ????

Tylko, że ten słodzik to zapewne głównie Aspartam, który jest o wiele gorszy
od cukru.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-01-11 10:07:30

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W supermarketach dostepne sa od jakiegos czasu czekolady bez cukry
(slodzone
> slodzikiem).
>
> Takowe sa zgodnie z MM (chociazby nie mialy 70% kakao) ????

zapomnij o wszystkich wynalazkach bezcukrowych.jedyna godna polecenia
czekolada na rynku polskim jest czekolada dark firmy wawel z zawartoscia
kakao ponad 90%

mniam własnie pogryzam kostke przy kawie

4. Data: 2005-01-11 10:58:04

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zapomnij o wszystkich wynalazkach bezcukrowych.jedyna godna polecenia
> czekolada na rynku polskim jest czekolada dark firmy wawel z zawartoscia
> kakao ponad 90%

A 90% Wedla już się nie nadaje? Czym się różnią?
Bo IMO ta wedlowska jest smaczniejsza.

Sowa

5. Data: 2005-01-11 11:13:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A 90% Wedla już się nie nadaje? Czym się różnią?
> Bo IMO ta wedlowska jest smaczniejsza.

nigdy takiej nie widziałem ale skoro jest tym lepiej, bedzie wiekszy wybór w
prawdziwych czekoladach.
udam sie dzisiaj do marketu w poszukiwaniu tej czekolady jesli piszesz,ze
jest lepsza to coś jest na rzeczy :)

6. Data: 2005-01-11 11:14:33

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.misc.dieta w diabły, ale Twoje posty czarnyjanek mnie
niestety powstrzymują:

> udam sie (...) coś jest na rzeczy :)

Czarny na prezydenta!!!

puchaty :-)

7. Data: 2005-01-11 15:22:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...
> Chcę rzucić pl.misc.dieta w diabły, ale Twoje posty czarnyjanek mnie
> niestety powstrzymują:

> Czarny na prezydenta!!!

no nie chce ale muszem jak mawia wasz sąsiad z ulicy polanki.skoro nalegacie

8. Data: 2005-01-11 15:52:07

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A 90% Wedla już się nie nadaje? Czym się różnią?
> Bo IMO ta wedlowska jest smaczniejsza.

sie nadaje albo i nie
jedna i druga ma ponad 70% kakao ale obie sa z cukrem:-)
ale odkrylam ostatnio czekolade Lindta 99% kakao, przepyszna!! nie ma cukru,
aspartamu i innych swinstw i jest zupelnie nieslodka, tak nieslodka, ze
slina wydaje sie slodsza....

pozdrawiam
eulalka

9. Data: 2005-01-12 10:55:43

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> zapomnij o wszystkich wynalazkach bezcukrowych.jedyna godna polecenia
> czekolada na rynku polskim jest czekolada dark firmy wawel z zawartoscia

Czy nie ma w niej przypadkiem cukru? Przeglądałam ostatnio wszystkie ciemne
czekolady na półkach i we wszystkich był cukier.

Pozdrawiam
Mary

10. Data: 2005-01-12 14:56:49

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy nie ma w niej przypadkiem cukru? Przeglądałam ostatnio wszystkie
ciemne
> czekolady na półkach i we wszystkich był cukier.

tak jest w niej cukier i dlatego nie jest polecana w I fazie gdy np. zalezy
ci na utracie masy ciała.jesli nie musisz sie odchudzać to nie widze
problemu aby odmawiać sobie cos co sie lubi,szczególnie jak jest to
czekolada mniam

Dieta Optymalna w odwrocie?!
Pytanie o syplementy
karnityna
Potrzebujesz schudnąć a może przytyć lub zregenerować swój organizm. Bardzo dobra dieta do kontroli wagi pomaga utrzymać odpowiednią wagę.
Czym sie zywia