czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?

11. Data: 2010-06-05 13:30:58

Temat: Re: czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 14:30, azi <r...@v...pl> wrote:
> [...]
related

Musichttp://www.youtube.com/watch?v=8Z2wuVp00-o&feat
ure=related

> yeaaaa :))))))))))))))
> Wczoraj był mój wieczór tv norymalnie rozpływałam się na tym musicalu
> z Beyonce w składzie.
> Cóż nic nie poradzę, ża jestem mocno zmanierowana na puncie czarnych
> głosów.
> Mój tż mówi tak: pacz... jak to jest u nas co tysięczny ma głos a u
> nich co tysięczny nie ma -- święte słowa-- co nie?

glosy bialych dam tez bywaja urocze
Stan Getz / Astrud Gilberto - Corcovado
http://www.youtube.com/watch?v=DMX6E68qJAg&feature=r
elated

J-....

12. Data: 2010-06-05 16:02:06

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 15:30, J-23 <k...@g...pl> wrote:

related

> [...]

aksamitny głos i twoje klimaty :)
to ci sie nie spodoba, ale ja ją uwielbiam i to jak włada głosem :)
miłego :)
http://www.metacafe.com/watch/2165961/leternit_giorg
ia/
i nie marudź, bo ciężko było znaleźć w oryginalnym klipie

13. Data: 2010-06-05 16:36:20

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 18:02, azi <r...@v...pl> wrote:

> [...]
rgia/
> i nie marudź, bo ciężko było znaleźć w oryginalnym klipie

fajne, dzieki
z pozdrowieniami dla milej koneserki muzy niespiesznej i
niechalasliwej, ktorej frazy wybrzmiewaja w czasie i przestrzeni
Aga Zaryan - Throw It Away
http://www.youtube.com/watch?v=6LB6f8z_cpY

J-...

14. Data: 2010-06-05 16:47:10

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 18:36, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> z pozdrowieniami dla milej koneserki muzy niespiesznej i
> niechalasliwej, ktorej frazy wybrzmiewaja w czasie i przestrzeni

aha, przypomialem sobie

Mike Patton Mondo Cane - Ore D'amore
http://www.youtube.com/watch?v=MwhOjMI7F8g&feature=r
elated

i zeby nie bylo tak slodko

Mike Patton Mondo Cane L'Urlo Negro
http://www.youtube.com/watch?v=_x4ji4EB3g0&feature=r
elated

J-...

PS. sorki za fatalna jakos dzwieku, mozna sobie cos tam powybierac

15. Data: 2010-06-05 17:14:38

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 18:36, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> z pozdrowieniami dla milej koneserki muzy niespiesznej i
> niechalasliwej, ktorej frazy wybrzmiewaja w czasie i przestrzeni

Nie no... jeszcze troszke a mnie zarazisz tym swingowym bujaniem :)
Kłopot w przyswojeniu sobie tej muzyki jest dla mnie taki, że nie
znam
angielskiego wiec nie rozumiem słów a to istotna pomoc w nabywaniu
preferencji :)
A ponieważ jest to muzyka niezbyt popularna wiec i tłumaczeń zapewne
nie ma :(
Fajne

16. Data: 2010-06-05 17:20:31

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 18:47, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
ure=related

> J-...
>
> PS. sorki za fatalna jakos dzwieku, mozna sobie cos tam powybierac

:DDDD nie było nic do wybrania
myślałam,że mu coś zaraz pęknie, najlepszy był ten dziadek z prawej ze
skrzypkami co
sie śmiał z niego :D
BTW No no no...

17. Data: 2010-06-05 21:43:16

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 19:20, azi <r...@v...pl> wrote:

> [...]
ure=related

> :DDDD nie było nic do wybrania
> myślałam,że mu coś zaraz pęknie, najlepszy był ten dziadek z prawej ze

naprawde nie bylo?
cos znalazlem:

Mike Patton Faith No more Easy
http://www.youtube.com/watch?v=bv9UM4zis1M

Mike Patton FANTOMAS - TWIN PEAKS - BY VES
http://www.youtube.com/watch?v=vfoLMVEf3M8&feature=r
elated

Tomahawk - Mike Patton - Captain Midnight (Live)
http://www.youtube.com/watch?v=0394kuL-R04&feature=r
elated

J-...

18. Data: 2010-06-06 06:25:09

Od: azi <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 23:43, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
VEShttp://www.youtube.com/watch?v=vfoLMVEf3M8&featur
e=related

> Tomahawk - Mike Patton - Captain Midnight

Zadziwiasz mnie :)))
Masz cos może z niego? :)
Na pewno masz, tylko co?

19. Data: 2010-06-06 18:27:41

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 08:25, azi <o...@o...eu> wrote:

D'amorehttp://www.youtube.com/watch?v=MwhOjMI7F8g&fe
> [...]

ma kilka plyt, a w necie moze cos znajde jak poczytam...
nieco pozniej, bo brak czasu, i jeszcze smutek w rodzinie dzisiaj
wielki, bo odszedl kochany czlowiek
ale moge zaproponowac niejako z rekawa, cos specjalnego, moze nie
znasz:

Nina Hagen New York New York
http://www.youtube.com/watch?v=CST7XOxw4Dk

Nina Hagen - Naturträne (Rockpalast)
http://www.youtube.com/watch?v=9xi4O4RvlnQ&feature=r
elated

pozdr/J-...

20. Data: 2010-06-06 18:48:24

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 20:27, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> wielki, bo odszedl kochany czlowiek
> ale moge zaproponowac niejako z rekawa, cos specjalnego, moze nie

:( bardzo mi przykro... kondolencje :(
poczekam :) dzięki
pozdrawiam Izka

Re:
NO
archiwa...
Naprężanie się jako kwintesencja Amerykańskości!
Dziewczęta, chłopak was poszukuje