czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?

1. Data: 2010-06-04 09:29:40

Temat: czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo jest otyła i nie mieści sie w kanonach piękna, ciasnego światka
muzycznego show-biznesu... się może nie sprzedać a to wielkie straty.
Przez co ja dopiero dzisiaj o nich usłyszałam.
Smutne to, ale prawdziwe.
No bo. Skoro sama( ''śliczna" w kilogramie tapety) GaGa zaczynała od
rozbierania żeby ktokolwiek jej ''słuchał'' to co ma zrobić
dziewczyna, która też che śpiewać a wszelkie kanony zdają się na
starcie zaprzepaszczać jej marzenia. No cóż...musi szokować.

http://www.youtube.com/watch?v=poBPu8quCkk

http://www.youtube.com/watch?v=KLLxdcrk0-s

http://www.youtube.com/watch?v=yiRHcA6nPUE&feature=r
elated

Mnie się podoba, jestem na tak.

2. Data: 2010-06-04 09:34:33

Temat: Re: czemu jej nie widzę/słyszę w tv muzycznych ?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azi" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

_________

Tak myślałam, że mówisz o nich.

Byłam na ich koncercie w Palladium - świetna zabawa.
Babka ma tyle ikry, że rozbuja każde towarzystwo.

MK

3. Data: 2010-06-04 09:41:17

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę azi wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> dziewczyna, która też che śpiewać a wszelkie kanony zdają się na
> starcie zaprzepaszczać jej marzenia. No cóż...musi szokować.

Nie wiem, doprawdy, czemuż jej nie widzisz. Może coś z oczyma masz?
Bo swego czasu bardzo dużo było we wszelakich (nie tylko muzycznych) mediach
na temat panny D.
"[...] W lutym 2009 zdjęcie Beth Ditto znalazło się na okładce magazynu
Love.
W Polsce wystąpiła w 2009 na Heineken Open'er Festival oraz w listopadzie
tego samego roku w klubie Palladium (Warszawa). Supportem był wtedy
amerykański zespół SSION. W 2010 roku Beth wraz z zespołem odwiedzą Polskę
podczas festiwalu w Jarocinie (lipiec)."
[za wiki, ale google Ci wyrzucą setki linków w związku z ciekawą
pozamuzyczną także działalnością panny D.]

Qra
--
http://komixxy.pl/95222/Kochanie-.-Czy-ja-wygladam-g
rubo--Nie.-Ty-

4. Data: 2010-06-04 09:51:15

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Cze, 11:34, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> [...]
> rozbierania eby ktokolwiek jej ''s ucha '' to co ma zrobi
> dziewczyna, kt ra te che piewa a wszelkie kanony zdaj si na
> starcie zaprzepaszcza jej marzenia. No c ...musi szokowa .
>
> http://www.youtube.com/watch?v=poBPu8quCkk
>
> http://www.youtube.com/watch?v=KLLxdcrk0-s
>
> http://www.youtube.com/watch?v=yiRHcA6nPUE&feature=r
elated

> Mnie si podoba, jestem na tak.
>
> _________
>
> Tak my la am, e m wisz o nich.
>
> By am na ich koncercie w Palladium - wietna zabawa.
> Babka ma tyle ikry, e rozbuja ka de towarzystwo.

Mało tego. Podziwiam( z tego minimum w mojej głowie o niej), jej
determinacje i olewkę na opinie :))
Gienialna persona, mogłaby i mnie pouczyć samoakceptacji ;)

5. Data: 2010-06-04 09:52:23

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Cze, 11:41, "Qrczak" <q...@o...pl> wrote:
> [...]
> Bo swego czasu bardzo du o by o we wszelakich (nie tylko muzycznych) mediach
> na temat panny D.
> "[...] W lutym 2009 zdj cie Beth Ditto znalaz o si na ok adce magazynu
> Love.
> W Polsce wyst pi a w 2009 na Heineken Open'er Festival oraz w listopadzie
> tego samego roku w klubie Palladium (Warszawa). Supportem by wtedy
> ameryka ski zesp SSION. W 2010 roku Beth wraz z zespo em odwiedz Polsk
> podczas festiwalu w Jarocinie (lipiec)."
> [za wiki, ale google Ci wyrzuc setki link w w zwi zku z ciekaw
> pozamuzyczn tak e dzia alno ci panny D.]

Hmm... znaczy jednak zacofanam dotkliwie :D dzięksss

ps. i ślepa też, ale nie tak mocno po 0.75 na oko

6. Data: 2010-06-04 13:12:41

Od: "Aicha od 6,5 roku ta sama" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "azi" napisał:

> Przez co ja dopiero dzisiaj o nich usłyszałam.

Gdzieś o niej był art, ale w kontekście kolekcji mody, nie muzycznym. W
każdym razie czytałam coś chyba z rok temu.
Tu jest jakiś ślad:
http://www.plejada.pl/8770,1,17,puszysta-kolekcja-be
th-ditto,fotogaleria.html

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2010-06-04 22:46:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=gZ4LY-zz2Gs

Ona nie potrafi nawet śpiewać.
Odrażające wycie. :)

--
CB

Użytkownik "azi" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]
Mnie się podoba, jestem na tak.

8. Data: 2010-06-05 07:31:31

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 00:46, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=gZ4LY-zz2Gs

> [...]

Nie zgadzam się.
Po pierwsze, na żywo to co innego niż w studio po poprawce.Na żywo to
i takie sławy jak Whitney Houston skamlały niemożebnie.
Po drugie, kobiałka daje czadu a, że jest otyła to i zasapana przez co
może wychodzi mniej efektownie - za to oryginalnie i naturalnie- jak
to na koncercie.
Po trzecie, nagrane telefonem... no co byś chciał?
Efekt końcowy dla w opinii każdego z nas czy artysta jest utalentowany
i zarąbiaszczy na swój niepowtarzalny sposób, daje całokształt, który
gdzieś tam w głębi porusza poszczególna odrębną strunę.
Dla mnie ma fajny drapieżny\jakby umyślnie zdławiony głos i jeśli do
tego dodać spontan,energie przy niekorzystnych\odbiegających od
współczesnej normy, warunkach wizualnych to efekt
jest po prostu zadziwiający mnie. :)

9. Data: 2010-06-05 09:48:22

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Cze, 11:29, azi <r...@v...pl> wrote:
> [...]
> dziewczyna, która też che śpiewać a wszelkie kanony zdają się na
> starcie zaprzepaszczać jej marzenia. No cóż...musi szokować.

na ten rodzaj muzy jestem nieco gluchy, ale niektore panie w formacie
XXXXXL potrafia dac czadu
Etta James & Chuck Berry - Rock n' Roll Music
http://www.youtube.com/watch?v=8Z2wuVp00-o&feature=r
elated

J-....

10. Data: 2010-06-05 12:30:01

Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Cze, 11:48, J-23 <k...@g...pl> wrote:

related

> na ten rodzaj muzy jestem nieco gluchy, ale niektore panie w formacie
> [...]

yeaaaa :))))))))))))))
Wczoraj był mój wieczór tv norymalnie rozpływałam się na tym musicalu
z Beyonce w składzie.
Cóż nic nie poradzę, ża jestem mocno zmanierowana na puncie czarnych
głosów.
Mój tż mówi tak: pacz... jak to jest u nas co tysięczny ma głos a u
nich co tysięczny nie ma -- święte słowa-- co nie?

Re:
NO
archiwa...
Naprężanie się jako kwintesencja Amerykańskości!
Dziewczęta, chłopak was poszukuje