czerwony nos

1. Data: 2002-09-03 09:38:07

Temat: Odp: czerwony nos
Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "sheba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> >
> A ten nos to czerwony na stałe, czy zimą na nartach?
> Jeśli to drugie to jest sposób. Należy się wybrać do kosmetyczki na serię
> zabiegów na naczynka - bo mimo to, że ich nie widać to jest to ich wina...
> Tak z 10 zabiegów na przełomie października i listopada po dwa na tydzień
> na całą zimę masz spokój.
>
> --
> Joanna, od dwóch lat bez czerwonego nosa na stoku.
> http://jduszczynska.republika.pl
>

> A ile takie zabiegi kosztują???
pozdr.
--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

1. Data: 2002-09-03 10:28:09

Temat: Re: czerwony nos
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ile takie zabiegi kosztują???

Tak jak każde poleżenie u kosmetyczki... Mi wyszło, że niezależnie od tego
co robi bierze przynajmniej 50 zł za godzinę...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-03 16:32:12

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakie kosmetyki (dokładnie) mama stosowała?Pytam, bo też mam ten problem.

1. Data: 2002-09-03 22:56:53

Od: "Natka" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, a ja mam taki problem z czerwieniejacym nosem, mianowicie, jak zmarzne,
albo sie zmecze, to moj nos robi sie czerwony. Zadnych naczynek, zero
problemow z cera, mam bardzo jasna karnacje i dodam, ze nie czerwienie sie z
nerwow. Jak macie pomysl, to jestem bardzo ciekawa.
A i mam tak od 3-4 lat.
Pozdrawiam,
Natalia

1. Data: 2002-09-04 16:28:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Sep 2002 22:56:53 +0000 (UTC), Natka <n...@N...gazeta.pl> wrote:
[...]

ja tez tak mam i to od zawsze (nie tylko nos, caly pyszczek). myslalam, ze
skore mam cienka, i dlatego to tak widac :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-04 21:38:07

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problemow z cera, mam bardzo jasna karnacje i dodam, ze nie czerwienie sie
> nerwow. Jak macie pomysl, to jestem bardzo ciekawa.

Ja myślę, że kiedyś był troszkę przemrożony.... Też tak mam, lekko bo lekko,
ale mam... Jak się tego pozbyć?

--
sheba 19

1. Data: 2002-09-05 23:27:45

Od: "Karina" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JAK TEN KREM DOKLADNIE SIE NAZYWA I GDZIE MOZNA GO KUPIC ??

1. Data: 2002-09-06 15:48:56

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karina" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> JAK TEN KREM DOKLADNIE SIE NAZYWA I GDZIE MOZNA GO KUPIC ??

seria pharmaceris - dostępna w aptekach
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-02 15:28:25

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja myślę, że kiedyś był troszkę przemrożony....

Przestan juz z tym "przemrozeniem".
To nie zadne przemrozenie. To po prostu rozszerzone naczynka krwionosne!

--
Natchniuza
n...@p...onet.pl

Zakola