cześć

1. Data: 2002-06-18 21:29:06

Temat: cześć
Od: "Kingurek" <K...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam,że sobie tak po cichutku zobaczę co się w tej grupie dzieje (
znalazłam ją bo potrzebowałam 1 informacji do egzaminu) i równie cichutko ją
opuszczę ale szczerze mówiąc jestem pod wrażeniem bo tutaj wszyscy mówią z
sensem i starają się rzeczywiście pomóc.
w takiej sytuacji pozostało mi tylko powiedzieć,że zostają i serdecznie was
wszystkich pozdrawiam-
Kinga

2. Data: 2002-06-19 04:26:48

Temat: Re: cześć
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kingurek" <K...@p...fm> napisał w
wiadomości news:aeo914$kfo$1@pingwin.acn.pl...
> w takiej sytuacji pozostało mi tylko powiedzieć,że zostają
i serdecznie was
> wszystkich pozdrawiam-
> Kinga
No to witam z prośbą o zwerbowanie większej ilości mężczyzn.
Zbliżone w proporcjach konsylium przekształciloby się w
jeszcze
bardziej wydajne społeczne forum pomocowo-dyskusyjne:-))))
Darek

3. Data: 2002-06-19 07:27:13

Temat: Re: cześ
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aep19s$fh4$...@n...tpi.pl...
> No to witam z prośbą o zwerbowanie większej ilości mężczyzn.
> Zbliżone w proporcjach konsylium przekształciloby się w
> jeszcze
> bardziej wydajne społeczne forum pomocowo-dyskusyjne:-))))

Nie wiem czy to się uda - część panów buszujących po sieci udaje, że nie ma
żadnej rodziny ;-))

pozdrawiam (również Kingę)

Monika

4. Data: 2002-06-20 05:39:45

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał
w wiadomości news:aepcl4$fts$7@news.tpi.pl..

> Nie wiem czy to się uda - część panów buszujących po sieci
udaje, że nie ma
> żadnej rodziny ;-))

Mam nadzieję, że nasza grupa, to nie zbiorowisko
"przebierańców"
Darek

Do Sokratesa (ale nie tylko)
Garnitury dla pana mlodego w Wa-wie - gdzie znalezc?
nierodzina
Smutno się zrobiło....
Czy to zdrada-inaczej