czeskie knedliki

1. Data: 2004-09-28 20:20:56

Temat: czeskie knedliki
Od: pover <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak zrobić czeskie knedliki?
gogle milczą
pover

"Symetria: estetyka idiotów." (Julian Tuwim)

chesz odpisać: z adresu usuń 1000 , wp zamień na acx

1. Data: 2004-09-28 20:23:57

Temat: Re: czeskie knedliki
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cjch46$k13$2@atlantis.news.tpi.pl>, pover <p...@w...pl>
wrote:

> jak zrobić czeskie knedliki?
> gogle milczą

Nieprawda. Tobie się nie chce poświęcić 5 minut na szukanie i chcesz, by
inni odwalili za Ciebie robotę.

Władysław

1. Data: 2004-09-28 20:28:06

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak zrobić czeskie knedliki?
> gogle milczą

Wpisz "knedliczki". Google podaje link do MniamMniam-a, ale niestety nie mam
wykupionego abonamentu :(
Pozdrawiam serdecznie.
Basiek.

1. Data: 2004-09-28 20:33:55

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cjchgm$mhr$1@opal.icpnet.pl>,
"Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote:

> Wpisz "knedliczki". Google podaje link do MniamMniam-a, ale niestety nie mam
> wykupionego abonamentu :(

Naprawdę nie umiecie szukać, czy tylko udajecie?

<http://tinylink.com/?dxXbsCVyBA>

Władysław

1. Data: 2004-09-29 08:50:38

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę nie umiecie szukać, czy tylko udajecie?
> <http://tinylink.com/?dxXbsCVyBA>
> Władysław

Panie Wladyslawie,
Szukac umiem, ale jesli ktos pisze, ze google nic nie znalazl, to wierze na
slowo i probuje inaczej.
Po prostu nie sprawdzalam "knedliki" tylko pamietajac nazwe ze Slowacji
wpisalam "knedliczki" i uzyskalam efekt, o ktory prosil autor watku.
Nie widze problemu.
Pozdrawiam serdecznie.
Basiek.

1. Data: 2004-09-29 09:07:11

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cjdt0u$u23$1@opal.icpnet.pl>,

> Panie Wladyslawie,
> Szukac umiem, ale jesli ktos pisze, ze google nic nie znalazl, to wierze na
> slowo i probuje inaczej.

A ja nie wierzę, kiedy wiem, że nie mógłnic nie znaleźć, jeżeli wykazał
choć trochę starań.

> Po prostu nie sprawdzalam "knedliki" tylko pamietajac nazwe ze Slowacji
> wpisalam "knedliczki" i uzyskalam efekt, o ktory prosil autor watku.

"Knedliczek", to AFAIK, zdrobnienie od "knedlik"
> Nie widze problemu.

W gruncie rzeczy też nie widzę, przynajmniej w Pani przypadku. I tak
wykazała Pani dużo dobrej woli i starania, żeby wskazać drogę
leniuszkowi. :-)

Pozdrawiam,

Władysław

1. Data: 2004-09-29 15:05:54

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja nie wierzę, kiedy wiem, że nie mógłnic nie znaleźć, jeżeli wykazał
> choć trochę starań.

Fakt, ze google najczesciej cos znajduje i trzeba sie dobrze starac, zeby
bylo inaczej :-)

> "Knedliczek", to AFAIK, zdrobnienie od "knedlik"

Zgadzam sie, ze zdrobnienie, ale w Slowacji tak wlasnie pisali w menu.

> W gruncie rzeczy też nie widzę, przynajmniej w Pani przypadku. I tak
> wykazała Pani dużo dobrej woli i starania, żeby wskazać drogę
> leniuszkowi. :-)

Pan mimo wszystko tez :-)

Pozdrawiam serdecznie.
Basiek.