czestomocz

21. Data: 2004-07-24 22:56:54

Temat: Re: czestomocz
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jeszcze jedno pytanie - od ktorego moczu liczy sie dobowa zbiorke? wiem
z instrukcji, ze dobowa zbiorke zaczyna sie od pierwszego moczu po porannym.
tylko, ze ja np. tej nocy zalatwialam sie: o 3, 5, 7, 10 i 11. to ktory mocz
powinien byc zaliczony jako I do zbiorki?...

to samo badanie ogolne moczu - dzis zrezygnowalam z pobrania go, bo nie
wiedzialam, czy po 2 godz. od poprzedniego korzystania z wc, byl sens na
pobieranie probki:(

22. Data: 2004-07-25 16:42:50

Od: "XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX" <p...@e...af> szukaj wiadomości tego autora

Kawa na wszystkich działa w taki sposób że pobudz pęcherz,najpierw odstaw ją

23. Data: 2004-07-25 16:45:45

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX" <p...@e...af> napisał
w wiadomości news:ce0o36$1jm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Kawa na wszystkich działa w taki sposób że pobudz pęcherz,najpierw odstaw

pije max. 1 filizanke dziennie, i nie codziennie. kurcze - duzo rzeczy mi
podpowiadacie, ale to caly czas nie to...

24. Data: 2004-07-25 19:24:09

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj maz wpadl na fajna hipoteze moich problemow - ze mi czujnik zle dziala:)
tzn. jak dzis sie badam, to siusiam czesto (od 6 rano juz 10 razy) po
100-150 ml. ciekawa jestem, czy sa takie normy, bo przeciez pecherz ma jakas
wielkosci i sygnalizuje, ze jest pelny. a w moim przypadku moze za szybko
sygnalizuje?

a maz wpadl na to, bo wlasnie nam sie czujka paliwa zepsula w samochodzie i
konktrolka zapalila sie dopiero pod koniec rezerwy:))) niezla analogia.

25. Data: 2004-07-25 21:08:18

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cdljgp$2dp4$1@mamut1.aster.pl...
> czego moze byc objawem? (oprocz cukrzycy)

Przyczyn moze byc naprawde wiele, moze przejrzyj jeszcze to:
http://www.libramed.com.pl/wpg/NumeryArchiwalne/23/0
9.html
http://www.resmedica.pl/ffxart12992.html
http://glinki.com/?l=tzetki

Iwona

jakie badania?
bolace kolana
Zespół abstynencyjny - jak sobie z tym poradzić ?
canesten i vagosan
Hemoroidy?