czestomocz

1. Data: 2004-07-21 11:19:59

Temat: czestomocz
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

czego moze byc objawem? (oprocz cukrzycy)

2. Data: 2004-07-21 11:44:47

Temat: Re: czestomocz
Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cdljgp$2dp4$1@mamut1.aster.pl...
> czego moze byc objawem? (oprocz cukrzycy)

np.ciąża

3. Data: 2004-07-21 12:34:57

Od: Opoya <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:

> czego moze byc objawem? (oprocz cukrzycy)
Stanu zapalnego pecherza i/lub ukladu moczowego.

Anna (DC)

4. Data: 2004-07-21 15:17:35

Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czego moze byc objawem? (oprocz cukrzycy)

czy masz wzmożone prgnienie, czy sikasz często ale nie wiecej niż normalnie,
czy wysikujesz bardzo duze ilosci moczu?

5. Data: 2004-07-21 20:27:22

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> np.ciąża

niestety - to nie to.

6. Data: 2004-07-21 20:28:19

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Opoya" <o...@N...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

> Stanu zapalnego pecherza i/lub ukladu moczowego.

trwa wiele lat, wszystkie badania sa dobre, to nie moze byc zapalenie.
kiedys jak mialam zapalenie, to i bol byl przy siusianiu ogromny.

7. Data: 2004-07-21 20:38:16

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> czy masz wzmożone prgnienie, czy sikasz często ale nie wiecej niż
normalnie,
> czy wysikujesz bardzo duze ilosci moczu?

nie mam wzmozonego pragnienia. chodzi o to, ze jak cos wypije to to
strasznie szybko "przelatuje" przeze mnie. 2-3 godz. przed wyjsciem z pracy
nie moge nic pic, zeby nie miec klopotow. to samo z kinem, teatrem. a w
lato, kiedy pije sie wiecej, bo goraco, to mam horror, bo w miescie ciezko o
toalety w kazdym miejscu. siusiam b. czesto i szybko po wypiciu
czegokolwiek. kiedys chcialam pic (tak jak modelki:) dla urody 2 litry wody
mineralnej, ale nie dalam rady z bieganiem do toalety - nie mialam kiedy
pracowac:)

nawet wsrod znajomych slyne z czestego latania, bo tego sie nie da nie
zauwazyc. do tego jeszcze jak mam nerwowy okres, to siusiam jeszcze czesciej
(3-4 razy na noc, musze korzystac w drodze do domu - w kinie nie wysiedze).
jak nerwowy okres mija to sie "stabilizuje" - choc wciaz robie to czesto.

moj maz niedawno robil dobowa zbiorke moczu i wtedy zauwazylismy, ze na jego
1 wizyte moich jest z 5-6, a dodatkowo on pije wiecej ode mnie.

8. Data: 2004-07-21 20:40:36

Od: Opoya <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> trwa wiele lat, wszystkie badania sa dobre, to nie moze byc zapalenie.
> kiedys jak mialam zapalenie, to i bol byl przy siusianiu ogromny.
Jakie badanie sa dobre? Badanie ogolne moczu? Posiew? To sprawdz poziom
np. kreatyniny i mocznika (szczegolnie gdy oprocz czesto- masz rowniez
wielomocz). Jesli te badania masz tez OK, to proponuje udac sie do
urologa - byc moze to wada ukm (skoro trwa to wiele lat).

Anna (DC)

PS. skoro juz pare chorob wykluczylas, trzeba bylo to opisac - latwiej
Ci wowczas pomoc.

9. Data: 2004-07-21 20:50:06

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urologa - byc moze to wada ukm (skoro trwa to wiele lat).

> PS. skoro juz pare chorob wykluczylas, trzeba bylo to opisac - latwiej

wykluczylam tylko cukrzyce, w ciazy tez nie jestem. zwykle zapalenie raczej
by wyszlo w posiewie czy badaniu ogolnym. problem w tym, ze bylam u lekarza
od nerek (nefrolog czy jakos tak) - on mi robil specjalistyczne badania i
wszystko wyszlo ok. bylo to pare lat temu. co oznacza podwyzszony poziom
kreatyniny i mocznika?

10. Data: 2004-07-21 21:08:19

Od: Opoya <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> co oznacza podwyzszony poziom kreatyniny i mocznika?
Ogolnie - poziom kreatyniny i mocznika wskazuje wydolnosc nerek
(oczywiscie podwyzszone poziomy to tylko wskazowka do dalszych,
szczegolowych badan).
Piszesz, ze malo pijesz, a sprawdzalas ile moczu oddajesz na dobe, a ile
na raz? To tez moze byc wazna informacja.

Anna (DC)

jakie badania?
bolace kolana
Zespół abstynencyjny - jak sobie z tym poradzić ?
canesten i vagosan
Hemoroidy?