Re: czestomocz

From: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: czestomocz
Date: Wed, 21 Jul 2004 22:50:06 +0200

Uzytkownik "Opoya" <o...@N...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:cdmkc5$pqs$1@inews.gazeta.pl...

> Jakie badanie sa dobre? Badanie ogolne moczu? Posiew? To sprawdz poziom
> np. kreatyniny i mocznika (szczegolnie gdy oprocz czesto- masz rowniez
> wielomocz). Jesli te badania masz tez OK, to proponuje udac sie do
> urologa - byc moze to wada ukm (skoro trwa to wiele lat).

> PS. skoro juz pare chorob wykluczylas, trzeba bylo to opisac - latwiej
> Ci wowczas pomoc.

wykluczylam tylko cukrzyce, w ciazy tez nie jestem. zwykle zapalenie raczej
by wyszlo w posiewie czy badaniu ogolnym. problem w tym, ze bylam u lekarza
od nerek (nefrolog czy jakos tak) - on mi robil specjalistyczne badania i
wszystko wyszlo ok. bylo to pare lat temu. co oznacza podwyzszony poziom
kreatyniny i mocznika?