"czlowiek bez barier" - niezwykly?

1. Data: 2003-05-25 12:01:32

Temat: "czlowiek bez barier" - niezwykly?
Od: "PrzemekK" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

wlasnie przeczytalem na www.niepelnosprawni.info o konkursie na "czlowieka
bez barier". Znaczy sie tym czlowiekiem ma byc ON. Pewnie jest to tam juz od
dluzszego czasu ale ja trafilem tam teraz.

Zaciekawily mnie kryteria jakim ma odpowiadac kandydatka/kandydat

"Tytuł ten może otrzymać osoba, która pomimo niepełnosprawności:

- odnosi sukcesy w biznesie,
- jest uznanym artystą,
- jest wybitnym sportowcem,
- jest liderem społeczności lokalnej,
- działa w organizacji pozarządowej,
- jednym słowem: robi coś niezwykłego i warto o jej sukcesach opowiedzieć
innym."

Prosze mi powiedziedz czy uprawiajac sport, dzialajac w organizacjach
pozarzadowych czy tez bedac biznesmenem (kurcze jak to dumnie brzmi ;-) )
uwazacie ze robicie cos niezwyklego?
No ja jestem w stanie to zrozumiec jako idee pokazania zdrowej czesci
spoleczenstwa, ze potrafimy sobie radzic w zyciu; no i przypomnieniem tym z
nas (ON), ze to ze niepotrafimy biegac, mowic, slyszec i wiele innych nie
zamyka przed nami szans na znalezienie sobie miejsca w swiecie.

Jak to przeczytalem to poczulem sie dziwnie.

Czy radzenie sobie w zyciu jest tak dziwne ze az niezwykle?

pozdrawiam

PrzemekK - troszke "niezwykly" (dawniej Smeno)
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
GG 355024