czołem ludki co nie piją wódki

1. Data: 2005-07-12 23:10:41

Temat: czołem ludki co nie piją wódki
Od: FZ <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubię pisać o psychologii, głównie dlatego że się na niej nie znam. Nie
interesują mnie definicje, reguły, tabelki, opisy porównawcze, diagnozy
przypadków ekstremalnych - chcę tylko pisać o tym, co ma każdy z nas w
łebie tak zwanym, czyli o psychice, której nikt do tej pory nie odkrył
do końca. I dobrze!
Bo dzięki temu mamy na świecie fantastyczny bilans ludzi mądrych i
kompletnych idiotów. Jakoś się nawzajem uzupełniamy :)
Postanowiłem, że ilekroć najdzie mnie ochota podjąć jakiś temat związany
z psychiką, wyleję go na łono tejże grupy. Tym bardziej, że w końcu mam
stałe łącze i trochę czasu na wakacje.
Pozdrawiam serdecznie
FZ

1. Data: 2005-07-13 03:00:15

Temat: Re: czołem ludki co nie piją wódki
Od: " himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

FZ <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> przypadków ekstremalnych - chcę tylko pisać o tym, co ma każdy z nas w
> łebie tak zwanym, czyli o psychice, której nikt do tej pory nie odkrył

no to witaj

trzymaj sie blisko mnie to nie zginiesz.

1. Data: 2005-07-13 08:03:15

Od: "tren R" <p...@b...plosze.nie.pieprz> szukaj wiadomości tego autora

FZ <w...@w...pl> napisał(a):

> Tym bardziej, że w końcu mam
> stałe łącze i trochę czasu na wakacje.
> Pozdrawiam serdecznie

no to witaj

trzymaj sie tylko z daleka od himery, to nie zginiesz.

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

1. Data: 2005-07-13 09:45:55

Od: "ghostrider" <g...@r...gixxer.spammers.CLUB.org> szukaj wiadomości tego autora

<mniam>

ale zaraz zaraz... wodki nie pijesz?!

ty szpiegu jeden!

ghostrider

1. Data: 2005-07-13 11:03:07

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzymaj się siebie i nie daj się wciągnąć w jakieś dziwne wirtualne układy!!

Pozdrawiam,
MAG

1. Data: 2005-07-13 19:46:58

Od: Looney tunez <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

FZ napisał(a):
> Pozdrawiam serdecznie
Witaj :)

--
$$$ alt.pl.szmal.brak $$$

1. Data: 2005-07-13 22:32:59

Od: "nie - himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <p...@b...plosze.nie.pieprz> napisał(a):

> no to witaj
>

> trzymaj sie tylko z daleka od himery, to nie zginiesz.

e tam, slyszalam ze ta Himera to calkiem fajna tak prywatnie jest.

1. Data: 2005-07-14 07:24:06

Od: "tren R" <p...@b...plosze.nie.pieprz> szukaj wiadomości tego autora

"nie - himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> e tam, slyszalam ze ta Himera to calkiem fajna tak prywatnie jest.

a ktuś mówił, że nie fajna??
normalnie, właśnie jak kobieta fajna jest, to zaczynają się kłopoty

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

1. Data: 2005-07-14 19:35:46

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FZ napisał(a):
> Lubię pisać o psychologii, głównie dlatego że się na niej nie znam. Nie
> interesują mnie definicje, reguły, tabelki, opisy porównawcze, diagnozy
> przypadków ekstremalnych

Zdajesz sobie sprawę że posiadasz zbyt bogate słownictwo jakbyfachowe?
Podobnych wyrażeń wolno tu używać tylko zarejestrowanym grupowiczom (co
najmniej pięć lat stażu na grupie i zaświadczenie o minimum trzech
załamaniach na tle nerwowym)

Nie zastosujesz się i zaczną traktować Cię poważnie (żadna normalny
człowiek tego nie zniesie).

1. Data: 2005-07-14 22:17:24

Od: FZ <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> normalnie, właśnie jak kobieta fajna jest, to zaczynają się kłopoty

Z tym to jest roznie.
Czasami kobieta jest fajna i wcale nie zanosi sie na klopoty.
Tylko trzeba na taką trafić, hehehehehehe
FZ

--
Bez odchyleń od normy nie ma postępu
Frank Zappa

depresja !!
jak zmusić ludzi do reakcji?
Pisanie
Chętnie bym mu dał po mordzie. (Pozostaje z szacunkiem dla grupowiczów)
cv