czosnek a tabletki czosnkowe

1. Data: 2002-10-13 11:08:11

Temat: czosnek a tabletki czosnkowe
Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilam jakos naturalnie wzmocnic swoja odpornosc po prawie juz
wygranej walce z przeziebieniem i zatokami. I mam pytanie. Ja wiem ze pewnie
taki swiezy czosnek jest najlepszy ale tutaj jest jeszcze problem zapachu
ktory strasznie trudno zlikwidowac. Czy takie tabletki czosnkowe maja takie
samo dzialanie jak swierzy czosnek? Co tak naprawde one zawieraja?
Kropelka

2. Data: 2002-10-13 11:32:39

Temat: Re: czosnek a tabletki czosnkowe
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> Czy takie tabletki czosnkowe maja takie
> samo dzialanie jak swierzy czosnek?

Chyba slabsze, pozatym problem zapachowy tez w nich zostaje. Co prawda w
duzo slabszej postaci, nie ma odoru bijacego z ust przy kazdym slowie ale i
tak masz efekt potu smierdzacego czosnkiem.
IMHO jesli sie leczyc to solidnie, pajda chleba z maslem wylozona dwoma
pazurkami czosnku na noc w piatek, a w sobote kontakty z ludzmi ograniczyc
do minimum i tyle ;-)

J.

3. Data: 2002-10-13 11:53:37

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pazurkami czosnku na noc w piatek, a w sobote kontakty z ludzmi ograniczyc

Niestety i w sobote i w niedziele pracuje. A moja praca polega na kontaktach
z ludzmi. Wiec caly czas bym na nich dmuchala. I tu wlasnie jest problem.
A w tygodniu uczelnia.Wiem ze tabletki tez nie sa bezzapachowe ale z tego co
pamietam tylko odbija sie po nich tym zapachem. Wiec to da sie przezyc a
ludzie dookola nie beda o tym wiedziec. A pocic to ja i tak sie prawie
wogole nie poce.Pozatym od czego jest prysznic:-)
Chociaz swierzy wiem ze bylby lepszy. Sama nie wiem.Ale jakos musze podniesc
odpornosc
Kropelka

4. Data: 2002-10-13 13:16:24

Od: "Dobry Gitarzysta" <t...@a...ru> szukaj wiadomości tego autora

ja kiedys chorowalem co tydzien,katar, bole gardla,az moi rodzice zakupili
mala fiolke (okolo 50zl) flawonow czy czegos tam z grejpfruta(jakis ekstrakt
ze skorek czy cos) strasznie gorzkie,ale ludzie to dzialalo naprawde jak
antybiotyk!!!!(swegoc zasu bylo glosno otymw gazetach ) naprawde to dziala
bralem tojakmialem 17-18lat, teraz mam 20, i prawie ze nie choruje.
Gorąco polecam mimo obrzydliwego gorzkiego smaku( z sokiem owocym sie tego
nieczuje)

5. Data: 2002-10-13 13:49:40

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> duzo slabszej postaci, nie ma odoru bijacego z ust przy kazdym slowie ale
> tak masz efekt potu smierdzacego czosnkiem.

Ej, nie prawda ;)
Ja lykam i pachne pieknie ak zwykle ;)))

Sandra

6. Data: 2002-10-13 13:57:23

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobry Gitarzysta" <t...@a...ru> napisał w wiadomości
> [...]
> bralem tojakmialem 17-18lat, teraz mam 20, i prawie ze nie choruje.
> Gorąco polecam mimo obrzydliwego gorzkiego smaku( z sokiem owocym sie tego
Wiem -citrosept. Tez to pije. Ale chyba na mnnie to jest niewystarczajace. A
moze dlatego ze pije tylko podczas choroby... co prawda stawia na nogi
rzeczywiscie. I uwazam ze jest dobre. Aha.. warto kupic od nich na stronie.
Ceny sa o wiele wiele nizsze. Dla mnie az nie do pojecia.
Kropelka

7. Data: 2002-10-13 14:40:16

Od: "Dobry Gitarzysta" <t...@a...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem -citrosept. Tez to pije. Ale chyba na mnnie to jest niewystarczajace.
> moze dlatego ze pije tylko podczas choroby... co prawda stawia na nogi
> rzeczywiscie. I uwazam ze jest dobre.
zrob sobie taka kurcje na maxa tyc kropel przez dluzszy czas(oplaci siemimo
ze szybko sie skonczy fiolka)
po 40kropel o ile pamietam bardzo czesto(2 x dziennie?? niepamietam:)i
napewo bo 1 fiolce(max 2) bedziesz juz uodporniona lepiej niz przez ten caly
czosnek

>Aha.. warto kupic od nich na stronie.

mozesz podac adres?

8. Data: 2002-10-13 15:02:06

Od: "Kropelka*" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> po 40kropel o ile pamietam bardzo czesto(2 x dziennie?? niepamietam:)i
> napewo bo 1 fiolce(max 2) bedziesz juz uodporniona lepiej niz przez ten
caly
> czosnek
bleeeeee. jak ja to znosze. Ja nienawidze grapefruitow a co dopiero ten
preparat.. ale coz.. trzeba to rzeba.

> mozesz podac adres?

www.citrosept.pl
ostatnio w aptece proponowali mi specjalna oferte citrosept 100ml (ten
najwiekszy) za 119 zl. Podobno to rewelacja bo normalnie maja po 180 czy 190
nie pamietam.
A na stronie on kosztuje 80 zl plus 8,50 koszty wysylki.

A.. i jeszcze jedna rzecz tej samej firmy znalazlam. Tym razem sa to glukany
pozyskiwane ze scianek komorek drozdzy. Zreszta sam poczytaj . Tez wydaje
sie interesujace http://www.macroforce.pl/

A moze jeszcze inni podziela sie opinia na temat tych specyfikow? Co o tym
mysla lekarze?
Kropelka

9. Data: 2002-10-13 15:25:54

Od: "ludwika" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety i w sobote i w niedziele pracuje.

to zjedz duzo zielonej swiezej natki pietruszki

10. Data: 2002-10-15 11:41:56

Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka*"
<k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:aobmpf$jm6$1@news.tpi.pl...

napisał w wiadomości
> [...]
nich zostaje. > Niestety i w sobote i w niedziele
pracuje. A moja praca polega na kontaktach
> Chociaz swierzy wiem ze bylby lepszy.
> Kropelka

Może spróbuj kiszonego. Czosnek dodawany jest jako
przyprawa do kiszenia ogórków - popytaj na rynku u
handlujących kiszonymi ogórkami.

Rafał

"Oby wszyscy, którzy mieli przyjemność
lub przykrość spotkać się ze mną
osiągnęli doskonały stan Buddy"
Milarepa

angina a ucho???
Omdlenie
poszukuje...
Forward z pl.soc.wegetarianizm - wojna miedzy wege a optymalnymi - A.Bochenek vs dr.(?) Kwasniewski
dr mengele