czosnek niedźwiedzi

1. Data: 2008-03-20 15:43:29

Temat: czosnek niedźwiedzi
Od: "Izek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uprawia ktoś czosnek niedźwiedzi? chcę kupić na allegro sadzonki i nie zabardzo
mogę znaleźć informację jak go uprawiać.

2. Data: 2008-03-20 18:22:28

Temat: Re: czosnek niedźwiedzi
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Mar 2008 16:43:29 +0100, Izek napisał(a):

> uprawia ktoś czosnek niedźwiedzi? chcę kupić na allegro sadzonki i nie zabardzo
> mogę znaleźć informację jak go uprawiać.

Półcień, wilgotna gleba, raczej żyzna. Bezproblemowa roślina którą sie
sadzi i zapomina o niej:)

Dziwi mnie, że o tej porze roku ktoś cebule czosnku sprzedaje...

Pozdrawiam,
Marta

--
http://www.mmm.home.pl

3. Data: 2008-03-20 21:26:18

Od: "robin" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sadzi i zapomina o niej:)
>
> Dziwi mnie, że o tej porze roku ktoś cebule czosnku sprzedaje...

I muszę Ci powiedzieć, że rewelacyjnie rezultaty mam z sadzonek Czosnku
Niedźwiedziego kupionych w ubiegłym roku na allegro pod koniec KWIETNIA, chyba
nawet od tego samego gościa.

4. Data: 2008-03-20 21:41:23

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Mar 2008 22:26:18 +0100, robin napisał(a):

> I muszę Ci powiedzieć, że rewelacyjnie rezultaty mam z sadzonek Czosnku
> Niedźwiedziego kupionych w ubiegłym roku na allegro pod koniec KWIETNIA, chyba
> nawet od tego samego gościa.

I na podstawie Twoich niespełna rocznych, jednorazowych doświadczeń grupa
ma wyciągnąć wniosek że lepszym terminem sadzenia cebul jest kwiecień?
Zdaje się masz też problem w rozróżnieniu sadzonki od cebuli...

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

5. Data: 2008-03-20 21:58:20

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra pisze:

> I na podstawie Twoich niespełna rocznych, jednorazowych doświadczeń grupa
> ma wyciągnąć wniosek że lepszym terminem sadzenia cebul jest kwiecień?
> Zdaje się masz też problem w rozróżnieniu sadzonki od cebuli...
A, ja kupiłam na allegro i duu blada nic mi nie wyrosło;-(a miałam
wizję, gdzie ładnie by sie komponował

--

Gosia

6. Data: 2008-03-20 22:04:59

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Mar 2008 22:58:20 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> A, ja kupiłam na allegro i duu blada nic mi nie wyrosło;-(a miałam
> wizję, gdzie ładnie by sie komponował

Możliwe, że miał po prostu za sucho.

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

7. Data: 2008-03-20 22:26:10

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra pisze:

> Możliwe, że miał po prostu za sucho.
Raczej nie, a on dużo wody potrzebuje?

--

Gosia

8. Data: 2008-03-20 22:27:34

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izek pisze:
> uprawia ktoś czosnek niedźwiedzi? chcę kupić na allegro sadzonki i nie zabardzo
> mogę znaleźć informację jak go uprawiać.

pomaczaj go wpierw w gównie

9. Data: 2008-03-20 22:47:20

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Mar 2008 23:26:10 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Raczej nie, a on dużo wody potrzebuje?

Czy dużo to nie wiem, ale podejrzewam że ciągle - nawet jak mu już zaschną
liście:)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

10. Data: 2008-03-20 22:48:03

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra pisze:

> Czy dużo to nie wiem, ale podejrzewam że ciągle - nawet jak mu już zaschną
> liście:)

NO, cóż spróbuje ponownie;-)

--

Gosia