czy 120zł to drogo za kosmetyczkę

1. Data: 2002-09-26 12:55:17

Temat: czy 120zł to drogo za kosmetyczkę
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

cześć mieszkam w Warszawie na Tarchominie. Mam pytanko czy 120 zł za
oczyszczenie twarzy, w systemie Thalgo (czy coś w tym stylu), to drogo czy nie?
nie orientuję się w cenach ponieważ ostatnio u kosmetyczki byłam ze 3 lata temu.
Jeśli znacie jakąś tańszą i dobrą kosmetyczkę w pobliży, chętnie skorzytam.
dzięki za info

1. Data: 2002-09-26 13:04:19

Temat: Re: czy 120zł to drogo za kosmetyczkę
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Użytkownik" wrote:

> [...]
> kosmetyczki byłam ze 3 lata temu. Jeśli znacie jakąś tańszą i dobrą
> kosmetyczkę w pobliży, chętnie skorzytam. dzięki za info

oczyszczanie twarzy, z masazem i koncowym lekkim makijazem to wydatek ok.70
zł ( w Ives Rocher)
--

Lia

1. Data: 2002-09-26 13:25:24

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> oczyszczanie twarzy, z masazem i koncowym lekkim makijazem to wydatek ok.70
> zł ( w Ives Rocher)

no dobrze a gdzie te Ives Rocher się znajduje ?
albo jakieś kilka punktów kosmetycznych tejże firmy proszę
i dziękuję za informację
Paula

1. Data: 2002-09-26 13:27:39

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no dobrze a gdzie te Ives Rocher się znajduje ?
> albo jakieś kilka punktów kosmetycznych tejże firmy proszę
> i dziękuję za informację

Yves Rocher jest na przyklad w Centrum Carrefour na Targowku.

Magda

1. Data: 2002-09-26 13:40:10

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Yves Rocher jest na przyklad w Centrum Carrefour na Targowku.
>
> Magda

Dzięki serdeczne

1. Data: 2002-09-26 13:43:48

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Użytkownik" wrote:

> no dobrze a gdzie te Ives Rocher się znajduje ?
> albo jakieś kilka punktów kosmetycznych tejże firmy proszę
> i dziękuję za informację
> Paula

Co prawda nei mieszkam z Wawy, ale jest na pewno w centrum handlowym na
Ochocie, bodajże REDUTA to się nazywa.
--

Lia

1. Data: 2002-09-26 13:46:23

Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki serdeczne

A! Tylko sa zapisy.. I terminy dosc odlegle na popoludnia, bo poranne
terminy wolne ;-)))

Magda

1. Data: 2002-09-26 15:53:04

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
temu.
> Jeśli znacie jakąś tańszą i dobrą kosmetyczkę w pobliży, chętnie

120 zl to drogo. na swiatowida 49 place 80 zl - pani pracuje na kosmetykach
matisa. tak dobrej kosmetyczki jeszcze nie mialam, mimo, ze chodzilam do
kilku renomowanych salonow.

1. Data: 2002-09-27 08:27:41

Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia"
> oczyszczanie twarzy, z masazem i koncowym lekkim makijazem to wydatek
ok.70
> zł ( w Ives Rocher)

Ile???
W Krakowie jest kilka tych gabinetów z sieci, wszystkie mają ten sam cennik
i oczyszczanie twarzy bez makijażu to 90 zł, rok temu było chyba 80.
Czy Twoja informacja jest na pewno aktualna?
Asia

1. Data: 2002-09-27 08:30:54

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS (Asia Slocka)" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w
wiadomości news:an14sg$a8i$1@news.onet.pl...
> [...]
> i oczyszczanie twarzy bez makijażu to 90 zł, rok temu było chyba 80.
> Czy Twoja informacja jest na pewno aktualna?

Hmm... Mnie bardziej niż cena zdziwił ten makijaż potem, nawet lekki...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

manicure