czy UFO ?

21. Data: 2001-01-31 10:33:53

Temat: Re: czy UFO ?
Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On 29 Jan 2001 17:48:18 +0100, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:

>Chwila, chwila. A w papierosach to niby nie ma nic, czego
>nie wykorzystywałoby się w medycynie? Ten argument jest do
>kitu. Np. palenie papierosów zmniejsza ryzyko zapadnięcia na
>chorobę Parkinsona. Czy mam twierdzić, że palę dla zdrowia? :->

nawet heroina była kiedyś lekarstwem. kiedyś z sieci ściągnąłem archiwalny
plakat reklamowy firmy bayer (tak, tak, tej od aspiryny), na którym reklamowali
ją jako... środek przeciwkaszlowy :)

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

22. Data: 2001-01-31 10:35:22

Od: Róża <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

The_EaGle wrote:

> Jest taka ksiazka
> Palusinski Robert "Narkotyki- przewodnik " poczytaj a zobaczysz jak to jest
> naprawde z tymi narkotykami.

Czytałem. Ale nie wierz bezgranicznie jednej książce. Zwłaszcza, że
AFAIK nie ukazała się część druga, czyli przewodnik po 'twardych'. :-|

[ciach]

> Nic bardziej mylnego. W spisie WHO jednym z najsilniejszych narkotykow pod
> wzgledem uzaleznienia jest NIKOTYNA a np marihuana jest od niej o 150 razy
> mniej uzalezniajaca prownywalna z kawa.

Ty mi nie mów o kofeinie. Brałem po kilka dni z rzędu, po kilkaset mg
dziennie. Tego się nie odstawia z dnia na dzień. To uzależnia.

> Po za tym THC ktory znajdujes sie w marihuanie jest uzywany w medycynie.

Opiaty (morfina) takoż. ICZT?

ps. Naprawdę chciałbym zobaczyć morfinę dostępną dla każdego, kto ma
skończone 18/21 lat. Wymusiłoby to niesamowite uświadomienie, co to są
narkotyki, jak ich używać i jakie są konsekwencje ich stosowania.

--
*** R Ó Ż A ***

Odp: Czy to jest uzależnienie???
Odp: Czesc !