czy istnieje wolność seksualna?

11. Data: 2009-01-20 14:52:51

Temat: Re: czy istnieje wolność seksualna?
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Może to będzie jeszcze bardziej zrozumiałe:
>
> Czy uprawianie seksu z przyjaciółką/koleżanką/nieznajomą
> dostarcza ci poczucia wolności?

opowiedz mi o swoim orgazmnie

--
The Gnome

12. Data: 2009-01-20 15:04:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> opowiedz mi o swoim orgazmnie

Co to jest orgazmn? ;)

Ewa

13. Data: 2009-01-20 15:12:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Co to jest orgazmn? ;)

a może spacja mu się zjadła po prostu

--
"Ludzie nic nie rozumiejący, ale mający prawo głosu, są w każdym
społeczeństwie wielką armią" W.Łysiak

14. Data: 2009-01-20 15:13:56

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Co to jest orgazmn? ;)

a zwlaszcza na parapecie :]

--
The Gnome

15. Data: 2009-01-20 15:24:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a może spacja mu się zjadła po prostu

Mogło się też coś zanagramować i wypaść "i", a chodziło o opowieść o
organizmie.

Ewa

16. Data: 2009-01-20 15:26:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> a zwlaszcza na parapecie :]

Pacz pan! Tego nie doczytałam - to gdzieś "między słowami". ;)

Ewa

17. Data: 2009-01-20 15:45:10

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" napisał w wiadomości:

> A może teraz ktoś to pytanie przełoży na bardziej neutralną
> językowo/pojęciowo wersję? ;)

bzykać czy nie bzykać, o to jest pytanie

Czy wolno bzykać... czy szybko?
(Uwaga, nie wstawiałem ptaszków!)

michał

18. Data: 2009-01-20 15:48:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Co to jest orgazmn? ;)

Orgazm po zakupieniu cyfrowej tv "n".

michał

19. Data: 2009-01-20 15:51:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości:

> Mnogość partnerów seksualnych może wzmacniać poczucie własnej
> wartości.
> Jednak to zależy od podzielanych wartości oraz od poziomu poczucia
> własnej wartości.

> Czy większa ilość osób do seksu zwiększa poczucie wolności?
>
> Jeśli ktoś tak ma, to niech o tym napisze.
> Może michal by się odważył? ;)

Nie mam odwagi.

michał

20. Data: 2009-01-20 16:17:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Orgazm po zakupieniu cyfrowej tv "n".

Czy to telewizja pornograficzna "nagość"? ;)

Ewa

TO BYŁA WIELKA MILOSC...
KINDER - ZAGRABINY
MINI - WOJNA MIKRO - BIOLOGICZNA