czy jest dla niego jakas szansa???

1. Data: 2001-07-27 11:10:55

Temat: Re: O Krakowie i Wawie
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie się poznaliście ?
> To ile już się znacie ?

Poznalismy sie ( o zgrozo dla mniektorych ) przez internet a bylo to blisko
dwa lata temu.

> Co w Krakowie nie ma takiej pracy ?

Z przykroscia zec musze ale tak, jest ciezej z praca i jest gozej platna.
Jeszcze On znalazlby cos ciekawego o tyle ja nie za bardzo bo branza w
ktorej pracuje ulokowala sie glownie w Warszawie.

> Nie jest Ci smutno opuszczać swoje miasto ?
> Podoba Ci się w Krakowie ?

Smutno jak cholera ale co tam, Krakow lubie, rodzine mam w gorach wiec
bedzie do nich blizej no i ladniej tam ( co by nie mowic ) niz w Warszawie.

> A nie wolisz aby to on do Ciebie się przeprowadził ?

On juz sie przeprowadzil, w Warszawie bedziemy mieszkac pare lat i hjak
uzbieramy na mieszkanie to siup do Krakowa.

Musze jedno przyznac ze mamy maly problem wynikajacy z roznic
warszawsko-krakowskich. Tu wszystko dzieje sie i robi sie i zyje sie
szybciej , a w Krakowie tempo o polowe wolniejsze. I na tym polu sa male
zgrzyty, Ja chce wszystko szybko a on odwrotnie, po krakowsku nigdzie sie
nie spieszy i na wszystko ma czas. Powolutku sie docieramy ja zwolnilam a on
zrobil sie szybszy.

pozdrawiam
Dagmara

1. Data: 2001-07-27 12:11:55

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

brimpke:
> Poznalismy sie ( o zgrozo dla mniektorych )
> przez internet a bylo to blisko dwa lata temu.

A dlaczego 'o zgrozo dla mniektorych'? :)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-07-27 13:10:43

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> brimpke:
>
> A dlaczego 'o zgrozo dla mniektorych'? :)

Dla mniekorych przez pomylke a dla mniektorych bo to miejsce pelne czarnych
typow i zboczencow.
Niestety sa ludzie ktorym sie wydaje ze jedynym poprawnym sposobem na
poznanie kogos to wlasne otoczenie, a na sieci to tylko bezecenstwa.
Pozdrawiam
zepsuta??? Dagmara

1. Data: 2001-07-27 13:23:18

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

brimpke:
> [...]
> Niestety sa ludzie ktorym sie wydaje ze jedynym poprawnym
> sposobem na poznanie kogos to wlasne otoczenie, a na sieci

Jesus! Co Ty mowisz? Naprawde masz takich znajomych?
Ja takich nie mam, na szczescie. :))

> Pozdrawiam
> zepsuta???

Pozdrawiam,
[w takim razie takze 'mocno zepsuty'???] :)
Czarek

milosc jest piekna... (refleksja)
I znowu się popstrykałem...
kryminalistyka