czy jest możliwość?

1. Data: 2003-06-03 08:09:13

Temat: czy jest możliwość?
Od: "matylda" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taki problem, ostatnio z moim chłopakiem uprawialiśmy petting, do
zbliżenia nie doszło, jednakże jego członek "dotykał" moich narząów jednak
"nie wszedł".byłam wtedy w 20 dniu cyklu owulacyjnego,teraz spóźnia mi się
okres, i zastanawiam sie czy istaniała jakaś szanasa by jednak?
wiem że to głupio brzmi ale wypowiedzcie się,

2. Data: 2003-06-03 08:31:17

Temat: Re: czy jest możliwość?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "matylda" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się
> okres, i zastanawiam sie czy istaniała jakaś szanasa by jednak?
> wiem że to głupio brzmi ale wypowiedzcie się,

nie sądzę byś byla w ciązy.
ile sie okres spóżnia czy zawsze jest regularnie?czy bierzesz pigułki?
pozdrawiam
paula

3. Data: 2003-06-03 08:46:07

Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

szczerze? to slyszlam o takim przypadku zajscia w ciaze ...

4. Data: 2003-06-03 09:18:19

Temat: Odp: czy jest możliwość?
Od: "matylda" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tabletki zamierzałam zacząć brać właśnie teraz, a miesiąćzkuję raczej
regularnie, cykle 28-32 dni, a teraz spóźnia się 6 dzień

5. Data: 2003-06-03 09:55:49

Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- > tabletki zamierzałam zacząć brać właśnie teraz, a miesiąćzkuję raczej
> regularnie, cykle 28-32 dni, a teraz spóźnia się 6 dzień

zeby miec wieksza pewność proponuje ci udac sie do apteki i kupic ten
ciazowy , chyba w granicach 20-30pln , i go zrobic wtedy bedziesz miała
pewnosc w granicach99%
najlepiej rano,

6. Data: 2003-06-03 10:18:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Jun 2003, matylda wrote:

> okres, i zastanawiam sie czy istaniała jakaś szanasa by jednak?
> wiem że to głupio brzmi ale wypowiedzcie się,

jesli mial wytrysk na okolice wejscia do pochwy to jakies,
choc male prawdopodobienstow istnieje

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2003-06-03 19:19:37

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się
> okres, i zastanawiam sie czy istaniała jakaś szanasa by jednak?
> wiem że to głupio brzmi ale wypowiedzcie się,

tak, choc malutka
za kilka zl mozesz uspokoic sie testem
jesli nie zaznasz spokoju to szczerze wspolczuje, ze tak sie skonczylo nim
sie zaczelo

Bromergon i Luteina - interakcje z innymi lakami!
diagnozowanie z oczu ??
alertec aleric zyrtec
LUTEINA na zbicie prolaktyny i plamienie.
Środki przeciwbólowe