czy jest tu jakiś lekarz? (od kęgosłupa np.) ? :-)

1. Data: 2004-02-25 21:43:56

Temat: czy jest tu jakiś lekarz? (od kęgosłupa np.) ? :-)
Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pirwszy raz czytam te grupe, wszedłem tu właściwie z powodu tego że wczoraj
obroniłem swoją pracę licencjacką, a od października mam zamiar dalej
studiować, niestety obawiam się że międzyczasie może mnie wezwać Ojczyzna zo
odbycia służby/szkolenia :-)

ostatnio na komisji (to bylo chyba z 5 lat temu) dostalem kategorię a,
jednak uważam że mam mały problem zdrowotny i mam nadizeje że jest tu ktoś
kto mi pomoże, otóż zastanawiam się czy zgodnie z tym co jest tutaj
http://hyperreal.info/pku/pku_old/paki/dz_u_57_92.zi

Nie wiem czy kwalifikuje się do:

Skrzywienie i wady kręgosłupa, wrodzone lub nabyte, nie upośledzające lub
upośledzające nieznacznie sprawność ustroju (kategoria A)
Skrzywienie i wady kręgosłupa, wrodzone lub nabyte, upośledzające sprawność
ustroju (kategoria D)

W związku z tym że czasami odczuwam ból w kręgosłupie, przy shylaniu się,
raz w tygodniu mnie tak złapie, zrobiłem sobie w 2001 roku badanie
radilogoczne. PO zrobieniu forki wykazano w moi9m kręgosłupie:

"Obniżenie wysokości kręgów L1 i L2, klinowe, od strony przedniej z
deformacją ich sąsiadujących ze sobą płytek granicznych (od strony dysku
L1-L2) co można tłumaczyć przebytym wygojonym urazem komprezyjnym ze
złamaniem trzonów L1 i L2.
Kręgozmyk przedni I^0 na poziomie L1-S1. Anomalia rozwojowa pod postacią
niedomknięcia łuku tylnego kręgu S1."

Czy może mnie ktoś oświecić fachowo. Po pierwsze co mi dolega i czy
powinienem sie leczyć. I po drugie czy póście do wojska i związany z tym
wysiłęk fizyczny, szczególnie obciążenie kręgosłupa nie pogorszyło by stanów
moich biednych plecków?

pozdrawiam
piotrek

2. Data: 2004-02-26 09:36:41

Temat: Re: czy jest tu jakiś lekarz? (od kęgosłupa np.) ? :-)
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c1j4uk$6mc$1@news.onet.pl tako rzecze piotrek

> [...]
> związany z tym wysiłęk fizyczny, szczególnie obciążenie kręgosłupa
> nie pogorszyło by stanów moich biednych plecków?

Fajnie, że do leczenia dopinguje Cię komisja wojskowa. Zwykle ludzie
leczą się bo są chorzy i coś im dolega. Papierki na komisje to lepiej
wcześniej zbierać

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2004-02-26 15:02:48

Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w wiadomości
> Fajnie, że do leczenia dopinguje Cię komisja wojskowa. Zwykle ludzie
> leczą się bo są chorzy i coś im dolega.

Często ludzie mają przykre wspomnienia z młodości, kiedy przez lekarzy
byli traktowani jako symulanci, którzy chcą tylko dostać zwolnienie
ze szkoły. To skłania do odkładania leczenia do ostatniej chwili.

Pozdrawiam,
Artur

4. Data: 2004-02-26 21:20:44

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze szkoły. To skłania do odkładania leczenia do
> ostatniej chwili.

kiedys zrobilem sdobie rentgena jak mnie bolalo troche, potem nie poszedlem
z wynikami do lekarza heh

no a teraz....
sami wiecie

Fizjoterapia -studenci
cocarboxylasum dożylnie czy domięśniowo?
cocarboxylasum dożylnie czy domięśniowo?
Zaćma
jak zdrowo przybrac na wadze?