jak zdrowo przybrac na wadze?

1. Data: 2004-02-25 17:50:36

Temat: jak zdrowo przybrac na wadze?
Od: "Lily Lee" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla niektorych moze wydac sie to dziwne ,ale pytanie jak w temacie.Jak
przytyc ?moze jakies specjalnie rozpisane jedzenie?
czekam na rady

2. Data: 2004-02-25 19:09:34

Temat: Re: jak zdrowo przybrac na wadze?
Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesc produkty (na przemian) ze zwiekszona zawartoscia weglowodanow
(makarony, pyry, chlebek) i tluszcze

Simonto

3. Data: 2004-02-25 19:33:12

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> jesc produkty (na przemian) ze zwiekszona zawartoscia weglowodanow
> (makarony, pyry, chlebek) i tluszcze

Tluszcze- nie polecam.

4. Data: 2004-02-25 19:34:24

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Idz na silownie, aerobik, basen, rower, czy na co chcesz. Cwicz apetyt "sam
przyjdzie" i przytyjesz.

5. Data: 2004-02-26 06:35:46

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aha - i kierowac sie zasada - jesli twoje zapotrzebowanie na energie na
dzien wynosi ok 2000 kal to spozywaj co dziennie np. 2200 kal - nadmiar
zostanie zmagazynowany w tluszczyku. Chyba ze chcesz przybrac na wadze w
"miesniach" - to w zasadzie białka.

Simonto

6. Data: 2004-02-26 09:36:45

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c1immn$m8c$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Lily Lee

> dla niektorych moze wydac sie to dziwne ,ale pytanie jak w
> temacie.Jak przytyc ?moze jakies specjalnie rozpisane jedzenie?

Ćwicz na siłowni (racjonalnie, przeczytaj coś o tym, np. Medotykę
ćwiczeń siłowych, ABC młodego siłacza itp.)
Kulturyści "formalnie" to mają nadwagę, bo mięśnie ważą więcej niż
tłuszczyk.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

7. Data: 2004-02-26 11:37:55

Od: "Larix" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tluszcze- nie polecam.

Jasne! Tłuszcze są człowiekowi do niczego nie potrzebne. Włącznie z
przyswajaniem niektórych witamin, budową ścian naczyń krwionośnych, zdrową
skórą i płucami. To wszystko bujda. Można nie spożywać tłuszczu i być zdrowym
i pięknym. Polecam taki eksperyment.

8. Data: 2004-02-26 15:32:04

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrową skórą i płucami. To wszystko bujda. Można nie spożywać tłuszczu
> i być zdrowym i pięknym. Polecam taki eksperyment.

Nie to mialem na mysli.Chodzilo mi o to zeby przytyc cwiczac a nie
wpieprzac pyzy itd Kobiecie tylek urosnie i co! :)

9. Data: 2004-02-27 11:11:20

Od: "Lily Lee" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za odpowiedzi napewno skorzystam

Praca dla fizjoterapeutów na Zachodzie
Rozwolnienie po tłuszczu.
przed operacją
ile wyplaca ZUS za 1% uszerbku na zdrowiu?
Okulista+badanie+prawo jazdy