czy kobieta jest mężczyzn??

1. Data: 2008-11-20 22:01:09

Temat: czy kobieta jest mężczyzn??
Od: "Orion _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

--

Dziękuję, że zwróciłe? się wła?nie do mnie z tym pytaniem.
Odpowiem ci, skoro tak ładnie mnie o to prosisz.

Kobieta nie jest mężczyzn?.

--

Sk?d wiesz?

--

Z Pisma ?więtego.

--

Bóg stworzył człowieka na swój obraz.
Na obraz Boży Bóg stworzył człowieka.

--

Jeste?my &#8216;zszokowani&#8217;, że ów obraz Boży okazuje się być zarówno
mężczyzn? jak i

--

Taki szok od razu na pocz?tek.
Tak jakby autor natchniony pisał scenariusz do horroru katastroficznego.

--

Dalej w Pi?mie ?więtym nadal następuj? kolejne &#8216;trzęsienia
ziemi&#8217;.

--

Okazuje się bowiem, że nie ma już Żyda ani poganina.
Nie ma też niewolnika ani człowieka wolnego.

--

Skoro więc nas nie ma, to czy w ogóle jeste?my?
A je?li jeste?my, to kim?

--

Wszyscy jeste?cie kim? jednym w Chrystusie Jezusie.

--

Czyli kobieta nie jest mężczyzn?.
Razem i wspólnie stanowi? jedno?ć w Chrystusie Jezusie.

--

Kobieta może podwoić liczbę dni mężczyzny.
Wystarczy by była dobra dla męża.

--

Dlatego szczę?liwy może być jedynie m?ż.
Mężczyzna nieżonaty szczę?liwy być zatem nie może.

--

Kobieta nie jest mężczyzn?, ponieważ to m?ż jest głow? żony.
Nigdy odwrotnie.

--

Mężczyzna bynajmniej nie powinien się tym chlubić, albowiem
komu wiele dano, od tego wiele wymagać się będzie.

--

Okazuje się zatem, że kobieta nie tylko nie jest mężczyzn?,
ale niejako jest uprzywilejowana.