czy ktoś..?

31. Data: 2004-03-15 07:12:30

Temat: Re: Odp: czy ktoś..? OT
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote in news:c32ok6$o89$1@korweta.task.gda.pl:

> Zawsze jak się biorę za ogródkowe prace jakiś paznokieć sie złamie:-(
> Ale jakos szczególnie mnie to nie martwi.

Wiesz, od razu mi sie przypomniala ekspertka od roznych rzeczy, ktora w
sobotnie noce (7.30) co i rusz pokazuje, jak sie ukorzenia itd. Ta to
dopiero ma wyposazenie na paluszkach :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Sezon ogrodniczy zaczelam w sobote od tradycyjnego zgubienia swiezo
nabytych rekawic :-D

32. Data: 2004-03-15 08:01:37

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak napisał:

> Wiesz, od razu mi sie przypomniala ekspertka od roznych rzeczy, ktora w
> sobotnie noce (7.30) co i rusz pokazuje, jak sie ukorzenia itd. Ta to
> dopiero ma wyposazenie na paluszkach :-)

Ja też maiłam w zeszłym roku wyposażenie na paluszakch - stara angielska
zieleń - pozostałość po malowaniu drewnianych elementów:-)))

> PS. Sezon ogrodniczy zaczelam w sobote od tradycyjnego zgubienia swiezo
> nabytych rekawic :-D

Ja musiałam kupić nową łopatkę do sadzenia, stara zagubiła się jesienia.
Łopatka jest czarna i się zastanawiam jak ją oznaczyć - chyba pomaluję
trzonek farbą w kolorze mocno bijącym po oczach:-)) Bo w innym wyapdku
będę ja mieć tydzień:-(((

Pozdrawiam
Marta

33. Data: 2004-03-15 08:47:26

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Łopatka jest czarna i się zastanawiam jak ją oznaczyć - chyba pomaluję
> trzonek farbą w kolorze mocno bijącym po oczach:-)) Bo w innym wyapdku

Ja swojego nowego sekatora juz od dwóch lat szukam i widelec mi zginął,
stary, solidny stalowy :(

Pozdrawiam Kaśka

34. Data: 2004-03-15 09:26:01

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ja swojego nowego sekatora juz od dwóch lat szukam i widelec mi zginął,
> stary, solidny stalowy :(

Ja wciąż się zastanawiam, w którym punkcie kompostu tkwi mój stary
sekator:-)Jesienią WSZYSTKO przerzuciłam!
Trzonki trzeba poowijać taśmą izolacyjną przynajmniej w paru kolorach, droga
nie jest. Chyba że ktoś ma patent na jakąś fosforyzującą. Ale w gruncie
(:-)) to by się przydał taki gwizdek, ja gwiżdżę, a łopatka (sekator,
pazurki) się odzywa:-))))

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2004-03-15 10:01:06

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:

> Ja swojego nowego sekatora juz od dwóch lat szukam i widelec mi zginął,
> stary, solidny stalowy :(

Ja juz wiem dlaczego różne narzędzia sprzed pól wieku wykopuje:-)
Pewnie tę skłonnośc do gubienia mam po babci:-)))

Może ktoś wymyśli takie narzedzia z dźwiękiem. Naciskasz guzik i
piszczy:-)))

Pozdrawiam
Marta

36. Data: 2004-03-15 10:09:50

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote in news:c33ut7$ira$1@korweta.task.gda.pl:

> Może ktoś wymyśli takie narzedzia z dźwiękiem. Naciskasz guzik i
> piszczy:-)))

Proponuje na sprezynie ;-D
Pozdrowienia - Ewa Sz. chwilowo gubiaca miekkie rzeczy

37. Data: 2004-03-15 10:43:43

Temat: Odp: Odp: czy ktoś..? OT
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c33qk4$9a9$...@a...news.tpi.pl...

> i widelec mi zginął, > stary, solidny stalowy :(

Opowiedz o zastosowaniach widelca (starego, stalowego) jako narzedzia
ogrodniczego....
Pozdrawiam :-)
Janusz

38. Data: 2004-03-15 10:46:07

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c33qk4$9a9$...@a...news.tpi.pl...

> i widelec mi zginął, > stary, solidny stalowy :(

Dawniej to przed wyjściem gości z imprezy ludzie srebra liczyli....
A teraz... widelec, stary, solidny, stalowy....
O tempora, o mores...
Pozdrawiam ;-)
Janusz

39. Data: 2004-03-15 10:48:01

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c33ut7$ira$...@k...task.gda.pl...

> Może ktoś wymyśli takie narzedzia z dźwiękiem. Naciskasz guzik i
> piszczy:-)))

To już wymyślono. Samochód!! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Nie martw się. Miniaturyzacja postepuje w piorunującym tempie...
J.

40. Data: 2004-03-15 11:04:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

>Proponuje na sprezynie ;-D
>Pozdrowienia - Ewa Sz. chwilowo gubiaca miekkie rzeczy

Zlituj sie, ja to zobaczyłam. :-)))) U mnie częściowo skutkują kolorowe
sznurki dowiązane do małych narzedzi.
Nasiona wczoraj kupowałam, był m.in. hyzop. Nie kupiłam, bo mi się
pomylił z mickiewiczowskim świerzopem i nie mam pojecia, do czego
można go użyć. Wreszcie mam za to nasiona żółtego krwawnika :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

RE: Wiosna w PKWŁ
RE: Czyj rok?