czy mozna jeszcze sadzic iglaki?

1. Data: 2005-10-14 13:54:35

Temat: czy mozna jeszcze sadzic iglaki?
Od: "magdala" <m...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupic szczepionego cyprysika "stardust" ,czy jeszcze moge go
posadzic ,czy raczej wstrzymac sie z zakupem do wiosny?
pozdrawiam magda

2. Data: 2005-10-14 14:08:16

Temat: Re: czy mozna jeszcze sadzic iglaki?
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdala" <m...@o...no> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupic szczepionego cyprysika "stardust" ,czy jeszcze moge go
> posadzic ,czy raczej wstrzymac sie z zakupem do wiosny?
> pozdrawiam magda

Sadzić :-)
--

Pozdrawiam :-) pithal

3. Data: 2005-10-14 15:48:23

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magdala" <m...@o...no> napisał w wiadomości
> Zamierzam kupic szczepionego cyprysika "stardust" ,czy jeszcze moge go
> posadzic ,czy raczej wstrzymac sie z zakupem do wiosny?
> pozdrawiam magda

Czy jesteś pewna, że ten cyprysik jest szczepiony?
Pytam ponieważ widziałam wiele egzemplarzy tej odmiany, które miały wyciete
dolne gałęzie i wyglądały jak szczepione :-)
Może to nie ma dużego znaczenia ale warto wiedzieć dokładnie ci się kupuje.
Ten cyprysik idealnie nadaje się do takiego prowadzenia, poniewaz szybko
rośnie można samemu po znacznie niższych kosztach "wyprowadzić"taką palmę
:-)
Co do sadzenia - moim zdaniem nie jest za późno, natomiast ceny na wiosnę
mogą być wyższe :-(
Pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-10-14 21:30:01

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bogda" <b...@w...pl> wrote in message

> Czy jesteś pewna, że ten cyprysik jest szczepiony?
> Pytam ponieważ widziałam wiele egzemplarzy tej odmiany, które miały
wyciete
> dolne gałęzie i wyglądały jak szczepione :-)

Dobrze, ze napisalas, ze wygladaly tylko, bo szczepione raczej nie byly :)
Laze srednio czesto po szkolkach (znacznie czesciej jednak niz przecietny
czlowiek, chociaz rzadziej pewnie niz niektorzy grupowicze, bo miejsca na
nowe rosliny praktycznie nie mam (a jako milosnik drzew za nowe rosliny
(tj. warte zakupu) uwazam raczej te drzewiaste, lub szczegolnie te
wlasnie)) i wszystkie pienne formy cyprysikow jakie widzialem mialy wlasny
pien. Byly tylko podkrzesane.
Szczepienie mialoby sens w przypadku odmian karlowych, z checia
przerobienia ich na pienne.

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2005-10-14 22:28:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (tj. warte zakupu) uwazam raczej te drzewiaste, lub szczegolnie te
> wlasnie)) i wszystkie pienne formy cyprysikow jakie widzialem mialy wlasny

E, grupowicze bez miejsca też łażą po szkółkach.;)
Parę razy widziałam cyprysiki szczepione, ale głównie parę odmian na jednym
pniu, taka w sumie zabawa dla osób o zdegener...znaczy wyrafinowanym smaku.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2005-10-16 12:21:07

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> E, grupowicze bez miejsca też łażą po szkółkach.;)

To tak, jak ja. Z dumną satysfakcją, że sadzonka 1 irysa potrafi
kosztować...7 złotych! A u mnie wszystko wysępione i już w imponujących
ilościach. W tej chwili jestem w trakcie niszczenia trawy ozdobnej.
Niesamowicie ekspansywne zielsko :(.
pozdrawiam
Anka

> Pozdrawiam, Basia.

Drzewka owocowe w Trójmieści-gdzie kupić?
Drzewka - Prosba o rad
/NOT/ Budki dla ptakow
jestem chwalipięta
Tibouchina - prosze o rade