czy polelnilem gafe?

1. Data: 2005-06-20 18:20:26

Temat: czy polelnilem gafe?
Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mój prezes (młody człowiek) zaprosił klientów na obiad, w którym
uczestniczyłem też ja i kolega (jeszcze młodsi jesteśmy:),
atmosfera była luźna podczas spożywania posiłku i w pewnym momencie koło
stolika pojawił się kot, który zwrócił na siebie uwagę, prezes zapytał
klientkę "lubi pani bardziej koty czy psy?",
ponieważ jak wspomniałem atmosfera była luźna natychmiast skojarzyło mi się
to z właśnie spożywanym obiadem więc zapytałem "przepraszam czy to było
pytanie kulinarne?" :) po czym część uczestników roześmiało się, teraz się
jednak zastanawiam czy nie popełniłem gafy cholera!

jano

2. Data: 2005-06-20 18:32:17

Temat: Re: czy polelnilem gafe?
Od: "chudy" <c...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

oj Ludzie, Ludzie czy Wy nie macie większych problemów. Toć wyszedł Ci
fajny dowcip sytuacyjny, a Ty się zadręczasz. Oj żeby tylko takie problemy
człowiek miał w swoim życiu:) No chyba, że szef jest całkowicie pozbawiony
poczucia humory, albo klientka była z Chin i gustowała w kotach czy już sam
nie wiem.
Pozdrawiam
chudy

3. Data: 2005-06-20 18:51:15

Od: "jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jano" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pytanie kulinarne?" :) po czym część uczestników roześmiało się, teraz się
> jednak zastanawiam czy nie popełniłem gafy cholera!

Użytkownik "jano;

Proszę spać spokojnie, zachował się Pan bardzo poprawnie i dowcipnie
i to nie powinno nikogo urazić.
Ale Pan chyba zdaje sobie sprawę, że dzisiejsi *prezesi* to bardzo często
chłopcy z *miasta*. Takiemu może nie spodobać się Pański wygląd lub
fakt, że Pana żona jest ładniejsza lub mądrzejsza od żony *prezesa*.
Proszę tego faktu nie komentować z nikim, bo *prezes* może sobie
pomyśleć, że Pan faktycznie popełnił gafę.
--
Pozdrowienia
j:))

4. Data: 2005-06-20 18:56:13

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam znacznie wieksze problemy, zapewniam :)
a piszę o tym bo faktycznie deko mnie to nurtuje (prezes jakoś chłodno mnie
wita :)
a po wtóre sytuacja zabawna wyszła i chciałem się nią podzielić :)

pzdr

5. Data: 2005-06-20 19:23:53

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-20 20:56,, jano napisał(a):
> [...]
> wita :)
> a po wtóre sytuacja zabawna wyszła i chciałem się nią podzielić :)

Witam
Nie było mnie tam ale jeżeli mówisz że atmosfera była luźna no to nie
popełniłeś jakiejś gafy :-) strasznej gdyby tak było szef cóż inaczej by
z tobą rozmawiał ;-)
Pozdrawiam
Piotr

Re, Kręgosłup.
OT takie se filmiki
a'propos fiskusa szantażysty
Smutno
Zapraszam do obejrzenia 19 w niedzielę o 15.00 w TVP3 "INTEGRACJA" moich urządzeń samoróbek.