czy są takie młynki

1. Data: 2007-10-03 11:17:18

Temat: czy są takie młynki
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są takie urządzenia ( młynki ) które mielą w warunkach domowych
pszenicę lub żyto. Chciałbym sobie sam zrobić mąkę do wypieku chleba.
Jędrek

2. Data: 2007-10-03 12:01:09

Temat: Re: czy są takie młynki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy są takie urządzenia ( młynki ) które mielą w warunkach domowych
> pszenicę lub żyto. Chciałbym sobie sam zrobić mąkę do wypieku chleba.
> Jędrek

Śrutowniki:

http://www.browamator.pl/szczegoly.php?grupa_p=6&prz
edm=419253&sess_id=4081892870

3. Data: 2007-10-03 12:05:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy są takie urządzenia ( młynki ) które mielą w warunkach domowych
> pszenicę lub żyto. Chciałbym sobie sam zrobić mąkę do wypieku chleba.

Śrutownik:

4. Data: 2007-10-03 12:12:50

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Andrzej" <a...@p...onet.pl> wrote in message
>

> Śrutownik:
> http://www.browamator.pl/szczegoly.php?grupa_p=6&prz
edm=419253&sess_id=4081892870

Ale śruta to nie mąka, to jakby kasza raczej, a raczej okruchy.

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-10-03 12:20:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
edm=419253&sess_id=4081892870

> Ale śruta to nie mąka, to jakby kasza raczej, a raczej okruchy.

Mam taki śrutownik. Reguluje się, a reszta to sita - jak w dużym młynie. A
jemu chodzi (chyba) o mąkę pełno-ziarnistą...

6. Data: 2007-10-03 12:42:58

Od: "jur@s" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale śruta to nie mąka, to jakby kasza raczej, a raczej okruchy.
>
> --
> XL wiosenna
Doda kwasu solnego i bedzie maka -:)

7. Data: 2007-10-03 13:15:52

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słonko świeci, deszczyk pada... a *Andrzej* takie rzeczy opowiada:
> Czy są takie urządzenia ( młynki ) które mielą w warunkach domowych
> pszenicę lub żyto. Chciałbym sobie sam zrobić mąkę do wypieku chleba.

Taką rolę spełna z powodzeniem Thermomix + wyrabia ciasto + róźne inne cuda
wianki :)
http://www.vorwerk.com/pl/thermomix/html/

*gdaMa*
"Meravigliosa creatura, sei sola al mondo..."
Gianna Nannini mi gra :)

8. Data: 2007-10-03 13:30:47

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy są takie urządzenia ( młynki ) które mielą w warunkach domowych
> pszenicę lub żyto. Chciałbym sobie sam zrobić mąkę do wypieku chleba.

Są dodatki do amerykańskich KitchenAid, do tego przeznaczone. Oraz takie
domielenia nawet oleistych nasion. Nie mówiąc o nakładce do zrobienia
własnych płatków np. owsianych.

DJD

9. Data: 2007-10-03 13:45:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@g...com> wrote in message
> [...]
>
> Są dodatki do amerykańskich KitchenAid, do tego przeznaczone. Oraz takie
> domielenia nawet oleistych nasion. Nie mówiąc o nakładce do zrobienia

Są, ale śrutownik kosztuje 150zł. Robi kasze i mąki...

10. Data: 2007-10-03 13:59:58

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> wrote in message

> Są, ale śrutownik kosztuje 150zł. Robi kasze i mąki...

Na pewno zmieli na mąkę? Nigdy tego nie uzywałem, a szkoda wywalić mi 150 zł
na coś, co z nazwy robi śrutę (jak wygląda śruta to wiem, ciocia tym
zwierzaki karmiła).

DJD

zapytanie
Co dzis na obiad?