czy tak ma byc? zatoki

1. Data: 2005-04-04 19:52:12

Temat: czy tak ma byc? zatoki
Od: "A." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak już pisałam cierpię na chore zatoki, i zgodnie z przepisem dr J.
Górnickiej oczyszczam je sokiem z cytryny i tak jak pisaliście trzymam głowę
w dół aby wszystko dopłyneło gdzie trzeba. I tu się zaczyna: czuje tak
okropny bół głowy ze wydaje sie jakby głowa miała się rozerwać- czy tak ma
być?
Potem trochę mi schodzi ale głównie tyłem, z nosa trochę krwi - czy to
oznaka ze sie wreszcie rozpuszcza to co tam zalega?
obawiam sie tylko tego bólu jest niedowytrzymania.
Pozdrawiam i dziękuję
Aneta

2. Data: 2005-04-04 20:19:41

Temat: Re: czy tak ma byc? zatoki
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w dół aby wszystko dopłyneło gdzie trzeba. I tu się zaczyna: czuje tak
> okropny bół głowy ze wydaje sie jakby głowa miała się rozerwać- czy tak ma

Nie prościej po Bozemu płukac zatoki sola fizjologiczną i popijac ziołowy
sinupret?

> Potem trochę mi schodzi ale głównie tyłem, z nosa trochę krwi

No to sobie odpowiedziałaś na to pytanie. Krew z nosa nie świadczy o
jakimkolwiek "oczyszczaniu"
Ola (doświadczona zatokowiczka)

3. Data: 2005-04-04 20:31:01

Od: "A." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <o...@o...blabla.pl> napisał w wiadomości

> Nie prościej po Bozemu płukac zatoki sola fizjologiczną i popijac ziołowy
> sinupret?

> Ola (doświadczona zatokowiczka)

o jak dobrze,że doświadczona bo ja juz mam dość :(
troszke krwi mi zesżło ale flegmy również, lecz głównie wszystko ścieka
tyłem i łykam niestety.
A w jaki sposób płukać solą fizjologiczną? również nachylając głowę w tył?
Pozdrawiam i dzięuję

4. Data: 2005-04-04 20:40:07

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tyłem i łykam niestety.
> A w jaki sposób płukać solą fizjologiczną? również nachylając głowę w tył?

Kup sobie Sinupret (najlepiej w kroplach), dużo pij i płucz ns solą,
nachylając się dp przodu (głowa m. kolana) lub wisząc głowa do tyłu.
A ze sobie ścieka tyłem, po ściane gardła, to normalne.
O.

5. Data: 2005-04-14 09:54:06

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

> [...]
> oznaka ze sie wreszcie rozpuszcza to co tam zalega?
> obawiam sie tylko tego bólu jest niedowytrzymania.

zakrzepica...
fenoterol i isoptin
Informacja
piszczenie w uszach
Przeswietlenia zebow - ogolnie jak to wpywa na zdrowie