czy takie cuda sa mozliwe ?

1. Data: 2002-12-31 13:16:28

Temat: czy takie cuda sa mozliwe ?
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

trafilem ostanio na stronke ktora mi sie wydaje ze jest totalnym wyłudzaniem
pieniędzy od najwnych biednych facetów (choć może nie tylko facetów, w koncu
zalezy kto placi za to) , musze podac niestety adres zebyscie mogli wiedziec co
mam na mysli ale robie to z mieszanymi uczuciami bo to w pewnym sensie
reklama , a wiec mam na mysli www.powiekszanie.pl, sadzicie ze jest to
mozliwe ? a czy moze ktso podac jakis adres gdzie mozna poczytac na wyzej
wymieniony temat ale z metodami chirurgicznymi

2. Data: 2002-12-31 15:19:53

Temat: Re: czy takie cuda sa mozliwe ?
Od: "Unknown ;P" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozliwe ? a czy moze ktso podac jakis adres gdzie mozna poczytac na wyzej
> wymieniony temat ale z metodami chirurgicznymi

Myślę, że autorzy sporo przesadzają, to byłoby niemożliwe..
Podobnie jak na http://www.allegro.pl/show_item.php?item=9178296
W tym przypadku facet jest ewidentnym oszustem, świadczą o tym chociażby
kaprawie wykonane fotomontaże.

3. Data: 2002-12-31 18:00:47

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Unknown ;P" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Podobnie jak na http://www.allegro.pl/show_item.php?item=9178296
> W tym przypadku facet jest ewidentnym oszustem, świadczą o tym chociażby

Zalosne :(

Magda

4. Data: 2002-12-31 20:02:09

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ludziska maja problemy...

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

5. Data: 2002-12-31 22:46:16

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ludziska maja problemy...

dla niektorych to calkiem powazne problemy
ale zawsze ktos sie musi odezwac

6. Data: 2003-01-01 12:22:38

Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Unknown ;P naskrobał:

> [...]
>W tym przypadku facet jest ewidentnym oszustem, świadczą o tym
>chociażby kaprawie wykonane fotomontaże.

Na marginesie, skąd osąd że to są fotomontaże? Opisz swoje
podejrzenia.Ja obejrzałem zdjęcia w dużym powiększeniu i nie
dopatrzyłem się śladów obróbki. Więc jeśli fotomontaże to nieźle
zrobione.

Jacek

7. Data: 2003-01-03 12:35:24

Od: "Unknown ;P" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podejrzenia.Ja obejrzałem zdjęcia w dużym powiększeniu i nie
> dopatrzyłem się śladów obróbki. Więc jeśli fotomontaże to nieźle

Nie widzisz lini cięcia ? Ja widzę gołym okiem.. btw, w 2 przykladzie na 2
fotce jest inny facet.

8. Data: 2003-01-03 14:57:47

Od: "Dr.Who" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> podejrzenia.Ja obejrzałem zdjęcia w dużym powiększeniu i nie
> dopatrzyłem się śladów obróbki. Więc jeśli fotomontaże to nieźle

Takie proste fotomontaze zrobi kazdy po krotkim zapoznaniu sie
z Photoshopem.

BTW: facet jednoczesnie sprzedaje na innych swoich aukcjach takie
przedmioty jak np. uchronienie kupujacego od pojscia do wojska
lub gwarancje zdania kursu na prawo jazdy - "zalosne" to malo
powiedziane...
O dziwo ma az 529 komentarzy pozytywnych a tylko 1 negatywny
i 3 neutralne.

No further comments...
Dr.Who

9. Data: 2003-01-03 16:31:58

Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Unknown ;P naskrobał:

>Nie widzisz lini cięcia ? Ja widzę gołym okiem.. btw, w 2
>przykladzie na 2 fotce jest inny facet.

No cóż, popatrzyłem jeszcze raz. Mnie wychodzi że to ten sam facet.
Zadałem żonie pytanie czy to ten sam i po przyjrzeniu się
powiedziała: Oczywiscie, ten sam.
Oglądam w Corel PhotoPaint powiększone do 400% na ekranie 19',więc
mam niezły widok ;) I ni cholery nie widzę jakiegoś niepłynnego
przejścia między pikselami. Co nie znaczy, jeszcze raz mówię, że
zdjęcie jest niesfałszowane, a jedynie że je nie widzę gdzie.

J.

10. Data: 2003-01-03 16:34:04

Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Dr.Who naskrobał:
.
>O dziwo ma az 529 komentarzy pozytywnych a tylko 1 negatywny
>i 3 neutralne.

Hmmm.. może ma dobry towar?

J.

Przeswietlenie