czy to jarzębina?

1. Data: 2005-06-21 13:50:43

Temat: czy to jarzębina?
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz kiedyś pytałam o identyfikacje tego drzewa
może ktoś wie jaką ma nazwę i ewentualnie gdzie kupić
lub jak szcepić żeby była taka forma pendula
grazyna

2. Data: 2005-06-21 15:23:03

Temat: Re: czy to jarzębina?
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałam linka wstawić http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_agrazka

3. Data: 2005-06-21 19:25:32

Od: "Jerzy O" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

agrazka <a...@o...pl> napisał(a):

> Juz kiedyś pytałam o identyfikacje tego drzewa
> może ktoś wie jaką ma nazwę i ewentualnie gdzie kupić
> lub jak szcepić żeby była taka forma pendula
> grazyna

Witam
Tak, to jarzębina -Sorbus aucuparia "Pendula". Najlepiej okulizować na
jarzębinie lub głogu - bardzo łatwo się przyjmuje. Jeśli masz minimalne choćby
doświadczenie to powinno się udać. Radzę zaszczepić nisko i poprowadzić przy
paliku, wtedy miejsce szczepienia będzie niewidoczne.
Powodzenia
Jurek

Plamy na orzechu
Poszukuję, kupię - Miłek - Adonis vernalis
rów melioracyjny - czym obsadzić?
robactwo.. :(
Czy jukka doniczkowa przeżyje kwitnienie?