czy to naturalne dla prawie sześciolatka

201. Data: 2006-04-24 15:17:46

Temat: Re: czy to naturalne dla prawie sześciolatka
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> wrote in message
news:1ktcwes6joqte$.dlg@chomik1979.pl...

> Taaaa. Widzę, że dalej inni ci tłumaczą, a ty wnioski sensowne z nich
> wyciągasz.:/

czli znow, na konkrety liczyc nie moge? ok. zaczynam sie
powoli przyzwyczajac.

iwon(K)a

202. Data: 2006-04-24 15:26:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2hq2c$1gtf$1@news.mm.pl...

> Nie dość, żeś głupia i uparta, to jeszcze nie potrafisz zrozumieć prostych
> przekazów słownych.

to po co ze ma dyskutujesz?

> Napisałam wyraźnie - NIE rozmawiamy o sytuacjach "po piwie".
> Najbardziej kuriozalne jest w tym wszystim to, że przyznałaś się w którymś
> momencie do błędu, a teraz wróciłaś do argumentów z początku dyskusji i
> nadal upierasz się przy tym, co sama uznałaś za bzdurę wynikającą z Twojej
> niewiedzy.
> To już nawet nie jest śmieszne.

kuriozalne jest to, ze rozmawiasz zdaje sie
sama ze soba. przyznalam sie do bledu w zakresie dzieci, a dyskutuje
z toba w zakresie doroslych. skoro popisujesz sie wiedza medyczna, i
twierdzisz, ze nie rozmawiamy o sytuacjach "po piwie" i potem wciaz
wspominasz
"po wypiciu _wiekszej_ilosci plynu" jako nie zaliczajca sie do "po piwie"
to sorki, ale nie mozna za bardzo wtedy sensownie dyskutowac. bo o czym?

jesli ci ma to jakos pomoc to poprzezywaj mnie jeszcze pare razy, na pewno
ja sie tym przejme, a ty wyjdziesz na madrzejsza a :>

iwon(K)a

203. Data: 2006-04-24 15:48:01

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2hpru$1gmh$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:e2gvd3$egr$1@news.onet.pl>

> Ale to przecież Ty pisałaś o przymusowym sadzaniu na kibelki.

a co dla ciebie oznacza "przymusowe" sadzanie na kibelki?
moze uscisilmy to, zebys znowu mnie nie wyprzezywala w
ramach frustracji?
powiem ci co oznacza dla mnie- przymusowe sadzanie na kibelki
w przedszkolu oznacza, ze kazde dziecko ma usciasc na kibelek.
po to dzieci tam poszly. nie poszly te co chcialy, ale cala grupa,
i cala grupa na kibelkach ma usciasc. jesli kojarzy ci sie to z
wciskaniem kapiacych i gryzacych dzieci na kibelek, to sorki
ale popukam sie w czolo (copyrigt by Nixe)

> Swoją drogą jak można komuś_kazać_wysikać się, jeśli ten ktoś nie chce?

wysikac sie czy siasc na kibelek w celu wysikania sie?
moze zacznij roznizniac te dwie _rozne_ czynnosci.
czy rozumiesz slowo pisane?- w poscie wyzej napisalam

"siadaja wszystkie. sikaja nie wszystkie."

> Oczywiście Iwonko.
> Jestem przecież ufokiem.

dokladnie.

> Oczywiście. Tak robią normalnie ludzie.
> Sikają, mimo tego, że im się nie chce i nie mają czym sikać.
> Ufoki sikają tylko wtedy, gdy czują tego potrzebę.

jednak nie raczylas zagladnac na ta strone, to raz.
po za tym powiedz, gdzie pisalam, ze
ktos sie wysika, (swiadomie czy tez automatycznie) majac pecherz
_calkowicie_ pusty? pisalam juz na samaym poczatku watku, ze nie
o takiej sytuacji pisze, i czy ty rozumiesz roznice miedzy sikaniem
automatycznym, kiedy tylko receptory w pecherzu wysylaja impulsy,
a sikaniem kiedy recepotry w pecherzu nie wysylaja impulsow
(bo pecherz sie nie wypelnil na tyle), a mimo wszystko mozna sie wysikac?

> To pora je zweryfikować.
> Albo przeprowadzić się na Marsa.
> Tu jest inaczej, niż tam, gdzie mieszkasz.

wszedzie dziala ta sama fizjologia, sa roznice niekiedy rasowe, ale
podstawy sa te same.

> Ta blondynka też nie zrozumiała kawału.

Nixe trzymaj klase, nie badz chamska.

iwon(k)a

204. Data: 2006-04-24 16:17:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie _muszą_ ale _chcą_, bo za słowo _muszą_ zostanę posądzona o zmuszanie
> ;)

LOL

iwon(k)a

205. Data: 2006-04-24 16:29:46

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2iqmb$tl4$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> to po co ze ma dyskutujesz?

Prowadzę obserwacje psychologiczno-socjologiczne, a Ty dostarczasz naprawdę
ciekawych przykładów.

> [...]
> "po
> piwie" to sorki, ale nie mozna za bardzo wtedy sensownie dyskutowac.

Faktycznie nie ma o czym, jeśli dla Ciebie wypicie większej ilości płynu to
sytuacja "po piwie".

> jesli ci ma to jakos pomoc to poprzezywaj mnie jeszcze pare razy

No cóż - ja tylko stwierdzam fakty.

--
Nixe

206. Data: 2006-04-24 17:23:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...peel> wrote in message news:e2iuds$1540$1@news.mm.pl...

> Faktycznie nie ma o czym, jeśli dla Ciebie wypicie większej ilości płynu
> to sytuacja "po piwie".

dokladnie, to ta sytuacja. a jesli dla ciebie nie jest, musze wycofac sie
z dyskusji o fizjilogii, bo malo o niej wiesz.

> No cóż - ja tylko stwierdzam fakty.

gdybys miala wiecej oleju w glowie moglabym sie zaczac nawet tym martwic.

207. Data: 2006-04-24 19:01:07

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 13:26:17 +0200, złośliwa napisał(a):

> I dlatego "poklepałam po plecach" Elżbietę -

Gdzie, gdzie??, bo chyba przeoczyłam, a żądnam pochwał :)

--
Elżbieta

208. Data: 2006-04-24 19:03:26

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Apr 2006 10:48:01 -0500, Iwon(k)a napisał(a):

> "siadaja wszystkie. sikaja nie wszystkie."

To w jakim celu siadają??

--
Elżbieta

209. Data: 2006-04-24 19:59:09

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2j1i8$lca$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> dokladnie, to ta sytuacja. a jesli dla ciebie nie jest, musze wycofac
> sie z dyskusji o fizjilogii, bo malo o niej wiesz.

A co ma do tego fizjologia?
Czy wypicie większej ilości płynu = wypicie piwa?
Co Ty znowu wymyślasz?

> gdybys miala wiecej oleju w glowie moglabym sie zaczac nawet tym
> martwic.

Ale nie zaczniesz, bo nawet nie masz świadomości, że powinnaś. I to bardzo,
bardzo.

--
Nixe

210. Data: 2006-04-24 20:06:57

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e2irvf$2hb$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> a co dla ciebie oznacza "przymusowe" sadzanie na kibelki?

Dokładnie to, co opisałaś poniżej i co nie ma miejsca w przedszkolach.

> i cala grupa na kibelkach ma usciasc.

Sorki, ale pierniczysz tak, że głowa boli.
Skąd przychodzą Ci do głowy takie bzdury, że dzieci są przymusowo sadzane na
kibelkach?

> wysikac sie czy siasc na kibelek w celu wysikania sie?

A jaka to różnica, jeśli cel jest ten sam?

> [...]
> a sikaniem kiedy recepotry w pecherzu nie wysylaja impulsow
> (bo pecherz sie nie wypelnil na tyle), a mimo wszystko mozna sie

A czy Ty rozumiesz, że nie każdy organizm działa tak samo?
I nijak nie oznacza to patologii.

>>> tak.

> wszedzie dziala ta sama fizjologia, sa roznice niekiedy rasowe, ale
> podstawy sa te same.

Gubisz się nawet w prostych dialogach.
Nie pisałam o różnicach w fizjologii, lecz o różnicach w podejściu do dzieci
w przedszkolach.

> Nixe trzymaj klase, nie badz chamska.

Daj mi dobry przykład :>
Ja jestem tylko ufokiem.

--
Nixe

Nawracające anginy u dziecka - co robic ?
Wakacje
[wawa raczej] kurs anielskiego dla 10-cio latki za granicą
Rozmówki z "Zerówki"
DZieci w bloku dla emerytów