czy to normalne?

From: Karolina S <l...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: czy to normalne?
Date: Mon, 11 Sep 2000 12:19:53 +0200

Witajcie !

W zasadzie moje pytanie w temacie jest całkowicie retoryczne, bo gdybym uwazala to za

normalne, nie pytalabym nikogo o zdanie.

Juz przechodze do meritum - otoz mam wrazenie, ze czasami moja potawa wobec rozmówców

jest zbyt agresywna i niemila. Niestety nie bardzo wiem, jak sobie z tym radzic. W
zasadzie, uswiadomilam sobie ten problem w ostatnich dniach i zastanawiam sie co z
nim
robic. Czy to sie jakos leczy ? Gdybyscie mieli jakies sensowne sugestie - dajcie
znac
na priva.

pozdrawiam,

Livia