czy to normalne?

1. Data: 2000-09-11 10:19:53

Temat: czy to normalne?
Od: Karolina S <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

W zasadzie moje pytanie w temacie jest całkowicie retoryczne, bo gdybym uwazala to za

normalne, nie pytalabym nikogo o zdanie.

Juz przechodze do meritum - otoz mam wrazenie, ze czasami moja potawa wobec rozmówców

jest zbyt agresywna i niemila. Niestety nie bardzo wiem, jak sobie z tym radzic. W
zasadzie, uswiadomilam sobie ten problem w ostatnich dniach i zastanawiam sie co z
nim
robic. Czy to sie jakos leczy ? Gdybyscie mieli jakies sensowne sugestie - dajcie
znac
na priva.

pozdrawiam,

Livia

1. Data: 2000-09-12 06:06:28

Temat: Re: czy to normalne?
Od: marek <m...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Rada jest prosta! Mniej mów, więcej się uśmiechaj!
A nerwy łatwo zgubić uprawiając tzw sporty extremalne. Jak parę razy otrzesz się o
śmierć
to będziesz spokojniejsza a i agresja minie.
Pozdrawiam
Marek.

czy to normalne?
dziwny problem