czy to normalne przy toniku benzacne że...

1. Data: 2004-01-28 18:42:04

Temat: czy to normalne przy toniku benzacne że...
Od: "maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ilość wyprysków na czole zdecydowanie mi się powiększyła !!????
generalnie cała twarz bardzo dobrze reaguje na ten tonik, więc tym bardziej
tego nie rozumiem. wcześniej czoło smarowałam differinem w kremie (bo tylko
tam nie wyżerał mi skóry...), ale jak zaczęłam używać benzacne odstawiłam go
bo podobno nie wolno ich łączyć. na poczatku było fajnie, i teraz mam mniej
takich twardych, powbijanych w skórę grudek których nie można było wycisnąć,
ale za to często robią mi się ropne "bolaki". nie wiem czy to normalna
reakcja skóry na początku, czy powinnam przeczekać ten okres, czy też
odstawić ten tonik?a moze dodać do tego krem benzacne?
jakie wy macie doświadczenia?

pozdrawiam
maja

1. Data: 2004-01-28 20:42:26

Temat: Re: czy to normalne przy toniku benzacne że...
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wycisnąć,
> ale za to często robią mi się ropne "bolaki".

jak dla mnie to jest to raczej reakcja na odstawienie differinu. tonik

benzacne możesz łączyć z differinem (tzn. większość osób może), natomiast
benzacne w zelu nie można (tonik i żel maja zupełnie różne substancje
aktywne)

pytanie o peelingi [AVON]
lakeir do paznokci black
tusze JOOP! na allegro