czy to rak krtani?

następny post »
Data: 2004-02-20 06:12:25
Temat: czy to rak krtani?
Od: "klamper" <b...@p...onet.pl>

Witam

Zauwazylem u siebie nastepujace objawy:
Od ok. miesiaca raz na jakis czas mialem uczucie, ze cos mi "przeszkadza" w
krtani. Uczucie to pojawialo sie szczegolnie po wypaleniu wiekszej ilosci
papierosow i znikalo mniej wiecej po 2 dniach.
Od ok. miesiaca mam nieznacznie zmieniona barwe glosu.
Od ok. 3 miesiecy mam ciagla chrypke.
Od ok. tygodnia uczucie "przeszkadzania" w krtani nie ustepuje a nawet krtan
zaczyna bolec.
Od kilku dni bardzo zmienil mi sie glos.
Nic nie ustepuje, mimo, ze odstawilem papierosy tydzien temu.
Jesli to ma jakies znaczenie, mam 22 lata i pale od 4 lat ok 10 dziennie.

Czy to moze byc rak krtani, a jesli tak to czy jest to stadium do
wyleczenia?
Jesli nie, to jakie inne choroby maja takie objawy?

Dziekuje za odpowiedz