czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)

71. Data: 2007-12-06 22:48:16

Temat: Re: czy troll jest trollem? :)
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fj9the$m3f$1@inews.gazeta.pl

> (...) Natomiast będę kładł nacisk na swoje zachowanie, żeby nie
> narażać nikogo na taki dylemat, to znaczy w moim interesie nigdy nie
> bedzie leżało, żeby kogoś obrażać słowem.

Może w twoim interesie nie, ale nie badź egoistą i pomysl
o interesie tej drugiej osoby!

;)

72. Data: 2007-12-06 22:48:22

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia; <fj9q2k$t02$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czy to zdrowo traktować "pytanie czy" jak "oskarżenie o" ? ;)
>
> No chyba, ze ty tylko pytasz mnie czy cie oskarżam?
> Więc odpowiadam - nie oskarżam. Uczulam, podsuwam ci
> do sprawdzenia to, co mi w tym kontekscie przychodzi do glowy.

Nie oskarżasz, ale oceniasz. Zapodałem wypowiedź prywatną, Ty ją
zakwalifikowałaś, a następnie w kontekście kwalifikacji użyłaś w/w
sformułowań/ocen. Konsekwencja logiczna --> zdefiniowałaś moją wypowiedź
jako egoizm, a ten zdefiniowałaś jako "bardziej zakłamany".

Hmmm, chwila namysłu. ;>

Mz. po prostu i jak zwykle nie wartościuję/oceniam egozimu, nie mam
gotowej oceny, więc to co napisałaś automatycznie wchodzi jako jedyna
ocena egozimu, staje się tożsame z pojęciem egoizmu. Żeby odnieśc się do
tego co napisałaś, musiałbym podejść do zagadnienia "od dupy strony".
Wpierw przeanalizować, czy zgadzam się z Twoją oceną egoistów - nie
zgadzam się, ale bywam zdrowym egoistą. :)

Albo Ty musiałabyś stwierdzić, że to co opisałem, to jednak nie egoizm -
tak bywa, kiedy używa się określeń krańcowych. ;p

> 1.
> Co to znaczy cały czas? Nawet osiłki czasami tańczą a twardziele płaczą.
> Myslisz, że udają wówczas kogos innego?
> Myslisz, że ludzie sa tacy "płaskowymiarowi"? :)

Odpowiedziałem na zasadzie odwrócenia moich zachowań/postaw i obserwacji
zachowań innych osób, które w pewnej części są takie same cały czas.
Kwestia zdefiniowania co wejdzie w tę niezmienną część.

> 2.
> Właściwie dlaczego to, co robisz lub czego nie robisz poza wzrokiem
> innych ludzi, miałoby byc wyznacznikiem tego jaki jestes naprawdę?
> Czy człowiek, który w samotności dłubie w nosie a nie robi tego publicznie
> jest:
> a. kulturalny,
> b. prostacki czy
> c. zakłamany?
> :)

Żaden :) Kwestia oceny dłubania w nosie prywatnie nie jest zdefiniowana
kulturowo.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

73. Data: 2007-12-06 22:49:38

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał w wiadomości:

> [...]

> próbował bezzasadnie ograniczać w moich prawach, to będę silny - jeżeli
> ktoś dokonuje własnych wyborów, do których ma prawo, to nie mam po co
> prezentować siły.

> Bo nigdy mi nie odpowiadała - trochę już żyję i rola macho czy silnego
> faceta [nie mylić ze zdecydowanym] podejmującego wybory za innych,
> narzucającego im swoją wolę absolutnie mi nie odpowiadała. Każdy ma
> prawo wyboru i odpowiada za własne wybory, tak mniej więcej od momentu,
> kiedy uzyskał pełnoletność. :) Rozpatruję po prostu pojęcie "siły" w
> kontekście relacji z innymi - sam dla siebie bywam silny.

Cosik mi się zdawa, że JaKasia chciałaby, żebyś był inny... ;DDD
Jak w tej pisence: "...mamusiu, chciałabym, żebym była chłopcem..." czy
ajkoś tak. ;DDD

michał

74. Data: 2007-12-06 22:58:30

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sformułowań/ocen. Konsekwencja logiczna --> zdefiniowałaś moją
> wypowiedź jako egoizm, a ten zdefiniowałaś jako "bardziej zakłamany".

A ty mnie teraz oskarżasz czy oceniasz? ;)

> Albo Ty musiałabyś stwierdzić, że to co opisałem, to jednak nie
> egoizm - tak bywa, kiedy używa się określeń krańcowych. ;p

Po to ich uzywam. Ja nie mam teorii na twoj temat tylko obserwacje,
które w dodatku są powiazane z moimi doswiadczeniami,
czyli subiektywne.
No i sie tym subiektywnym odczuciem podzieliłam w celu tym mianowicie,
byś popatrzył i z takowej perspektywy, oraz obaczył czy ona cokolwiek nowego
wnosi.

> Odpowiedziałem na zasadzie odwrócenia moich zachowań/postaw i
> obserwacji zachowań innych osób, które w pewnej części są takie same
> cały czas. Kwestia zdefiniowania co wejdzie w tę niezmienną część.

Czyli co?

> Żaden :) Kwestia oceny dłubania w nosie prywatnie nie jest
> zdefiniowana kulturowo.

Ale kulturę wyklucza? ;)

- JaKasia

75. Data: 2007-12-06 23:03:06

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Zdjąć odpowiedzialnośc z osoby, która ubliża innym, prowokuje tym i
> stara się negatywnie wpłynąć na czyjś wizerunek - nie da się. Nie da się
> dlatego, że większość ludzi zareaguje na to ostrym sprzeciwem. Dlatego
> cywilizowane prawo staje w obronie obrzuconego błotem, nie inaczej.

większość ludzi zareaguje sprzeciwem na obrzucanie kogoś błotem?
dobrze rozumiem?

> Wolność słowa nie obejmuje artykułowania słów, które mogą komuś
> zaszkodzić/wyrządzić krzywdę/narazić na straty/itp.

czyli - nie powiem komuś, że pierdoli głupoty, bo zrobię mu tym krzywdę?

--
http://ballada.peronowa.patrz.pl/

Ś.P. Stirlitz

76. Data: 2007-12-06 23:10:50

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 23:49, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Cosik mi się zdawa, że JaKasia chciałaby, żebyś był inny... ;DDD
> [...]
Tez przeleciala mi przez glowe taka mysl ;)) Cos w tym musi byc...

--
Fra

77. Data: 2007-12-06 23:12:57

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cosik mi się zdawa, że JaKasia chciałaby, żebyś był inny... ;DDD
> Jak w tej pisence: "...mamusiu, chciałabym, żebym była chłopcem..."
> czy ajkoś tak. ;DDD

Zapomniałes dodać choc to wyłazi samo, ze chciałabym zmienić
Flyera ze wzgledu na interes własny?

Serio - uwazasz że sobie Flyera przygruchałam aby spełniał
jakieś moje oczekiwania? Nie obrażasz aby nas obojga?
Poza tym skąd takie "parowanie" nas od jakiegoś czasu?
Zasady z Flyem ustaliliśmy na wstępie i ciocine dobre rady
abysmy sobie gruchali w parce po prostu tutaj nie pasują.

Gdy słysze takie teksty to mam ochotę na co najmniej pół roku
zamknąć chatę przed facetami (z pokusą aby zrobić to na zawsze)...

:]

Ok, przynajmniej do wiosny...

78. Data: 2007-12-06 23:21:43

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez przeleciala mi przez glowe taka mysl ;)) Cos w tym musi byc...

Bo taki jest standard myślenia...

Fra, Fly nie jest idiotą. Sam bada co jest dla niego dobre
i decyduje co mu pasuje.
Z kretynem, który daje się urabiać jak masło, bym się nie zadawała.

:)

79. Data: 2007-12-06 23:27:16

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fj9ua7$ot9$1@inews.gazeta.pl

> Zapomniałes dodać choc to wyłazi samo, ze chciałabym zmienić
> Flyera ze wzgledu na interes własny?

Ja absolutnie tak nie pomyslalam. Pomyslalam, ze chcialabys moze, by
byl czasami troszke inny, dla Jego wlasnego dobra :)

--
Fragile

80. Data: 2007-12-06 23:31:12

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Gru, 00:21, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:

> Bo taki jest standard myślenia...
>
> Fra, Fly nie jest idiotą.

Wiem, i to doskonale :)

> Sam bada co jest dla niego dobre
> i decyduje co mu pasuje.

To chyba dobrze, nie? :)

> Z kretynem, który daje się urabiać jak masło, bym się nie zadawała.
>
> :)

:))
Ja tez nie :)

--