czy trzeba się się szczepić? WZW B

1. Data: 2009-02-07 16:45:43

Temat: czy trzeba się się szczepić? WZW B
Od: "Damian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ponad 10 lat temu szczepiłem się przeciw WZW B (w 3 dawkach?) i mam pytanie
czy to szczepienie jest wystarczające do końca życia czy trzeba się szczepić
ponownie?

2. Data: 2009-02-07 17:27:12

Temat: Re: czy trzeba się się szczepić? WZW B
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Damian" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pytanie
> czy to szczepienie jest wystarczające do końca życia czy trzeba się

trzeba sprawdzic poziom przeciwcial, bo jednym starcza na cale zycie, innym
nie.

www.zoltytydzien.pl

3. Data: 2009-02-07 19:48:56

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Damian napisał/a:
> [...]
> czy to szczepienie jest wystarczające do końca życia czy trzeba się szczepić

Trzeba zrobić testy na przeciwciała.Niedużo to kosztuje.

--
animka

4. Data: 2009-02-07 22:05:54

Od: "Damian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba sprawdzic poziom przeciwcial, bo jednym starcza na cale zycie,
innym
> nie.
>
> www.zoltytydzien.pl

Dziękuję za odpowiedź, a czy takie badanie można sprawdzić w każdym szpitalu
(trzeba skierowanie?) czy to jakies specjalne badanie?

5. Data: 2009-02-08 01:15:10

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za odpowiedź, a czy takie badanie można sprawdzić w każdym
> szpitalu
> (trzeba skierowanie?) czy to jakies specjalne badanie?

a czemu chcesz az w szpitalu? to kazde labolatorium robi, szpital tez, to
podstawowe badanie. panstwowo trzeba miec skierowanie, prywatnie od reki.

6. Data: 2009-02-08 14:37:06

Od: "Damian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuję za dpowiedzi

Laskotanie w nerce?